Blog
Tsiga:
Hali! A manual szerint a Champion C6YCC vagy Thomika az NGK-t ajánlja. Én nem tudok nyilatkozni, mert van még 2 szett Golden Lodge 25HLD a fiókban.
Az alapjárattal kapcsolatban ki kéne még esetleg az LMM-et tisztítani.
---
ykcky:
Tsigus,
ennyire nem vagyok spíler, hogy tudjam mi az az LMM, de, ha megmondod, bizisten kitisztítom.
köszi a mondást amúgy!
---
Tsiga:
Az a LégMennyiség Mérő a szívósorban. Fényes doboz a légszűrőház után. Ha kivetted, akkor féktisztító sprével a belsejét ki kell tisztítani. A lamella mögött is. Kézzel el lehet tolni, nem lesz baja. Általában fekete kosz szokik kijönni. Ha már nem jön több kosz, akkor vissza lehet tenni.
---
ykcky:
Well well,
így már értelek is :)
már csak féktisztító spray-t kell szereznem ezektől a fogalmatlanoktól
Ciao Urak,
apró problémám van! De megérzésem szerint ezek csak a tünetek.
Montenegro legdélebbi városában Ulcjinban vagyunk.
Dugóban (ami itt állandó) a kocsi (155 1.8 TS láncos) hengerei közül leáll egy, félreállás, gertyatisztítás után újra megy, tehát beköpi, a gyertyák nem újak. Próbáltam vásárolni másikat, de nem sikerült. Az autóboltos faszi kijött ránézett a kocsira, majd megállapította, hogy Opel! Bent a boltban mindenféle hőértéket figyelmen kívül hagyva elkezdett turkálni, de szerencsére még az ő fogalmai szerint sem talált megfelelőt.
A másik gond, eddig az alapjáratom fix 1000 volt, most 800.
Kéne nekem segítség nagyon!
Ha megírnátok a kocsiba megfelelő, lehetőleg a benn lévő Golden Lodge-nál elterjedtebb gyártók gyertyáinak gyári számait, amik nálatok ennél a motornál már beváltak, az jó volna!
Ill várom a látatlan tippelgetést az alapjáratra, és amúgy.
Netközelben leszek nemsokára újra.
Előre is köszi
Majd egy nagy bejegyzésben, a Montenegroi kényszervásárlásról.
Irány montenegro!
Eljutottunk végre egy kézi mosóig. Jól áll neki a tisztaság.
Illatosítót is kapott, hogy ne az én szagom uralkodjon benne. :)
Valamit ki kellene találnom a kőfelverődések ellen is...
Update: Murphy sosem hibázik. Már szakad is az eső.


Visszakerült a J1 ülés (0729), már az új szerkezettel, ülésfűtésestől, mindenestől. Minden szép és jó, leszámítva azt az egy kis csavart, amit elhagytak belőle:) De majd pótolom. Lassan elkészül a könyöklőm is, legközelebb már azt szereljük majd be.
Míg a J1 ülés készült, a padlóból kiálló vezetékeket a képen látható szalaggal bevontam.




Az otthagyott J1.. (0727) Amiből majd jobbkormányos vezetőülés szerkezetének segítségével emelhetőt és deréktámaszosat varázsolnak remélhetőleg mihamarabb:)




Na végre, megvétel óta ami már lassan egy hónapja volt(!!!) eljutottam az olaj+levegőszűrő+olajszűrő cseréig. Pollenszűrőt is megvettem csak ugye rosszat - fene tudta, hogy már nekem az új kell, mellesleg eladó ha valakinek szüksége lenne rá. Állapotukból ítélve kitudja mikor volt cserélve - 2. kép - , igen csak ráfért.



Megérkezett (0801) a Retroautók sorozathoz szánt, de alfákhoz is tökéletes 2db vitrin 1/32-es, 1/43-as, ill. ennél kisebb modellekhez. Az egyiket már be is lakták az alfáim.. :)
És ha már 'arra jártam' akkor rendbetettem a többi modellt is, íme egy kép az összesről.

