Blog
Készen lett. Barátkoznom kell az új kinézettel. Most olyan családiasabb hangulatot sugall, ültetve inkább volt sportos, sőt, nagyon sportos. Az úthibákat klasszisokkal szebben veszi, kanyarba is megmaradt a stabilitása. Úgy mondom, hogy ahol eddig a szr út miatt másodikban mertem hajtani, ott most simán szedi a lábát 4-ikben (városon belül). A nagy teszt estére várat magára, amikoris hazafelé meglátom hogyan viselkedik az agyonra kátyúsodott főúton...remélem sima utam lesz :)
km állás: 148880
2011.08.08. - sima volt az utazás, észrevhető a különbség :)











Mivel eltört a váltót tartó műanyag és az autóm áll, így kicseréltem a felnik közepét. A régi kopott volt, meg az egyik másnak jobban kellett mint nekem. Kapott 4 újat. A ködlámpa is ki volt törve az is cserélve lett, bár ebbe sajnos nincsen Alfa jel. A törött alkatrész is megjött, csak cserélni kéne, de időm nincsen rá. Se hogy cseréljem se hogy elvigyem szervizbe.







Tegnap megvettük a verdát.
130km-t húztuk hazáig! És megcsináltuk!!!
Izgalmak az úton: 1 vontatókötél szakadás, +belekeveredtünk a környék 10 évben egyszer megrendezett bicikli versenyébe :-))
A történet adott. Miután olajat cseréltem selenia 5w-40 wrd szétdölt a motorom:-( Több nagynevü szakival.és egy ig ügyi szakértö konzultácioja után megprobálltam megtalálni az igazságot ,az igazságomat! Elaforgon keresztül eljutott? az olajminta a nagy Petronashoz bevizsgálásra és röpke egy honap után megkaptam a részletes mindenre kiterjedö vizsgálati jegyzökönyvet! Na ezt lessétek meg! http://www.freemail.hu/mail/fm/xmldata?cmd=getattach&tid=i7ega57pDe7shFMxU90F&ulid=cuore.sportivo76@freemail.hu_1288205196&id=19854897&uid=1312282576.25410.fmx09&cid=1&homeid=657&folder=%E9rkezett&cache=1&save=0


Knoxx és én kitaláltuk, hogy egy közös fotózást kéne csinálni a 156-osokkal, mert hogy olyan szépek. :-) Szóltam Cheffnek, hogy társuljon ha van kedve, hiszen elvégzett egy fotós sulit, megmutathatja mit tud. :-D
Így ma elgurultunk a Csepel Művekbe, hogy lőjünk pár hangulatos képet. Szerintem jó fotókat csináltunk, meg vagyok elégedve a csapat mai teljesítményével. :-)












DPF kiiktatva (a jó k..va annyát a mocsoknak aki feltalálta) hasonlóképpen mint ahogy Erhard cartárs csinálta! Át lett fúrva az ECU-ból meg ki lett írva hogy ne sipákoljon! :)
Ma (0805) ismét meglátogattam a kárpitosműhelyt, hogy bekerülhessen az elkészült könyöklő is az autóba. A művelet több időt vett igénybe mint gondoltam, így ott hagytam az autót és HoZee-val és a kis piros 147-essel nyakunkba vettük a várost, amíg az enyém elkészül. Délután mire visszaértünk már a helyén volt a könyöklő, illetve Laci mondta, hogy a deréktámaszommal volt egy kis probléma, de azt is megoldották. Otthagytam náluk a Phon-tól vásárolt 4db ajtókárpitot és a középkonzolt is a hamutartóval együtt, hogy azok is némi átalakuláson vegyenek részt.
A könyöklőt HoZee autójában is előszeretettel használtam, így az enyémbe mikor beültem, már olyan volt, mintha mindig is ott lett volna. :) Szerintem jól sikerült, szép munka. A bal első ülés kapott egy teljes felújítást, bőrápolás, bőrfestés, stb. ami sajnos a jobb egynél a múltkor elmaradt. Egyelőre.. de ami késik.. :)
[Költségeim: 4db ajtókárpit 6.000Ft, középkonzol+hamutálca 5.000Ft, kárpitos 12.000Ft]
további képek később..

Ma délelőtt az Euroringen jártam, sajnos csak egyedül az Alfás csapatból, így egy kicsit unalmas volt, de azért jól éreztem magam. Majdnem. Reggel kilencre igyekeztem odaérni, de az M5-ön egy elterelés miatt fél órát a dugóban csücsültem. Az elterelés okát nem tudom, a belső sáv volt lezárva, de nem dolgozott senki.
Egyedül voltam autóval, rajtam kívül kb tíz motoros volt, akikkel jól elbeszélgettem, volt köztük Alfás is. Mivel késtem, és motorosok is voltam, a délelőtti programból csak kétszer fél óra maradt az autók számára, ezért egy órás jegyet vettem.
Nagyon kíváncsi voltam a gumikra, mennyivel lesz másabb mint az utcai Michelin Pilot Sport 3-ak. Eddig csak utcai gumival voltam itt. Eddigi legjobb időm 1.27.7
Felszereltem a két kamerát, amivel egy darab videót sem készítettem, szerintem a memóriakártyákkal lehetett a gond. A PDA-ám is - amivel az időt mérem - rakoncátlankodott, nem akart bekapcsolni. Sikerült életet lehelni belé, de folyamatos üzenetekkel idegesített egész délelőtt. De azért mért.
Indulás előtt beállítottam hidegen 2.3-ra a gumikat, ugyanis ezzel a nyomással volt a legjobb a Hungaroringen. Meleg nyomást sajnos nem tudok. Az első etapban rettenetesen csúszkált az autó, már majdhogynem veszélyes volt. Elkeserített, mert ettől jobbra számítottam. Legjobb időm 1.28.53 lett, ami kevés ezekkel a gumikkal. Nem is használtam ki a fél órát. A második etapra lejjebb engedtem a guminyomásból, elől melegen 2.7-re, hátul 2.6-ra állítottam. Lényegesen jobb lett, de még mindig csúszkált, nem voltam megelégedve vele. Az euroringen utcai aszfalt van, lehet hogy ez okozza a különbséget a Hringhoz képest? Mert amíg a Hungaroringen a magasabb nyomás bizonyult jobbnak, addig itt az alacsony.
Az biztos hogy sok tapasztalatra lesz szükség amik kiismeri az ember ezeket a A048 gumikat. Az is elképzelhető, hogy a gyári puhább futóművel nem is lehet kiaknázni a gumiban rejlő lehetőségek száz százalékát. Ahogy Wéber is mondta múltkor, keményebb futóművel sokkal sokkal jobb lenne. Pedig akkor utcai gumikkal voltam, amik kevésbé teszik próbára a futóművet.
Szóval nem vagyok elégedett. Nem viselkedett úgy az autó, hogy felszabadultan lehessen vezetni. Előzetesen egy 1.25-ös időre számítottam.
A Második etap idejei:
1.28.45
1.27.77
1.27.51
1.27.73
1.27.35
1.27.26
1.28.24
1.28.69
Bár a legjobb köridőm most már 1.27.26, de csalódott maradtam. Nem maradtam délutánra, jöttem haza. Majd legközelebb talán.