Blog
24. 07.2012 , GT leadva . Már csak 2 nap :) és GO....
A fényszórókra nagyon ráfért a rendbetétel, két lehetőség volt vagy szét kell szednem a lököst és a lámpákat vagy elég egy polír(3M pasztával). Utóbbi lett. Képet nézve nem is rossz!
(Újra cserélésről szó se lehet, mert Carello:)
Plusz Osram H7Silverstar izzók csere.


2012.07.14. - Újjá születésem napja. Szinte napra pontosan fél éve rójuk együtt az utakat Julyval és meg kell jegyezzem, volt már sokféle minőségű döntésem, de July választása a top3 -ba bekéredzkedik. Szép is, gyors is, tip top úgy ahogy van, luxusautó elérhető áron. :)
Hozzá kapcsolódik a fent említett dátum óta az egyik legszomorúbb élményem is, mert ezt a fél éves fordulót egy kamion meglehetősen durva oldalról való érintésével "ünnepeltük". Bevallom férfiasan, ezt elb.sztam! Éppen elmélyültem abbéli kétségbe esésemben, hogy hol a rákban lehetek, amikor a jobb szemem sarkából: fa, fa, fa, STOPTÁBLA ; mindeközben bal szemem sarkából: kamion (elég közel). Talán 60 -nal mehettem, próbáltam menteni a menthetőt, de már sok volt, becsúsztam egy jó méterrel és PÁFF, elkaptak. 13 éves jogsis pályafutásom alatt ekkora marhaságot még nem csináltam. Volt egy pár forgatókönyv, de főleg a legdurvábbak, amikre, ha gondolok, hogy történhettek volna, elborzaszt még most is, de szerencsére senkinek nem lett baja. Nekem mondjuk a vállam fáj az ütközéstől, de jobban fáj, ahogy szegény July kinézett. Bal első sárvédő motortérig benyomva, alatta kerék egyben, de felni sorjás - szerencsére szemből kapta a flemmet. Mivel nekicsapódtam kicsit oldalával is a szörnynek, így mind a bal első, mind a hátsó ajtó kicsit sérült, karcolódott, sőt még a hátsó sárvédő elemen is vannak nyomok. Ennyi.
Vérzik a szívem, mit tettem vele... de legalább megvédett. Azóta már kiderült, sem a motor, sem a futómű nem sérült, ami biztosan kuka, az az első sárvédő és a lámpa (ez utóbbi bár ég és egyben maradt, a fülek törtek), úgyhogy ezekre vadászom épp. Némi kalapálás és fényezés után újra a régi fényében fog csillogni a kis Drága. Kicsit irónikus, hogy éppen pár nappal a baleset utánra voltunk előjegyezve egy jó kis polírozásra. :)
Jó kis lecke volt és olcsón megúsztam, de mondom mégegyszer, az a legjobb az egészben, hogy senkit nem bántottam testi épségében a hülyeségem miatt... van mit átértékelni. Ítélkezzetek! :)
Lezárult életem GT-s szakasza. Két és fél év és hetvenezer kilométer.
Az auto elkelt és remélem jó kezekben lesz majd.....
Eljött ismét az olajcsere,természetesen olajszűrővel! Liqui Moly 10W40et kapott!
Szépítünk és védünk, morcositottam a motorháztetőt és a visszapillantókat,jól néz ki és egyúttal védi is a fényezést



Már több fórumon olvastam róla,hogy a fent említett alkatrész gumírozott részének elöregedése elég komoly galibát tud okozni.Nem nehéz elképzelni mi történne ha szétesik menet közben a tárcsa emiatt.Na én ezt nem akartam megvárni,így lecseréltük a tárcsát.Így még egy okkal kevesebb,hogy tréleren végezze a gép:-)))!
Km. óra állás:100546
Ma pollenszűrőt cseréltem, mert úgy vettem észre hogy ha belső cirkulációra van állítva a szellőzés akkor erősebben fúj a ventilátor mintha a levegőt a pollenszűrőn keresztül kellene szívnia. Mit ne mondjak rá fért a csere.
Lépésről lépésre: 1; kesztyű tartó kinyit. 2; a bal oldalon található kis fedél kipattint. 3;a nagyobb fedél kiszed. 4; alatta lévő szellőztető rendszer házán a pollen fedélből a csavar egy 5.5 mm-es dugókulccsal kiteker. 5; fedél felnyit, pollenszűrő kihúz. 6; majd végy egy porszívót + egy résszívó fejet és takarítsd ki a szűrő kihúzásakor beesett töménytelen falevelet, bogár hullát...stb.
Ezután told be az új szűrőt és a fentiekkel fordított sorrendben szerelj vissza mindent. Én az aktív szenes szűrőt vettem 3990 pénzért, de volt nem egész 2K-ért is csak az nagyon gagyinak nézett ki.Pl:nem volt masszív kemény kerete ami megakadályozza a szűrő összehorpadását. Ezért döntöttem a drágábbik mellett.
Pár kép a cseréről:












Jobb és Bal oldali ajtókárpit csere garanciában.
Szállítási sérülés miatt.
km 3060
Olajcsere(Selenia 20K)+Olajszűrő(Gyári)
km 29050