Blog
A mai nap folyamán sparco- cartárs jóvoltából, amit ezúton is köszönök neki, ki lettek cserélve a hátsó lámpák, egy kicsit még furcsa a látvány de meg vagyok vele elégedve :)



Gondoltam csinálok róla egy blogot,hogy mivel is ütöm el a szabadidőm.
Saját kerék is van közötte, haverok kerekei, illetve sokszor keresnek meg fényezéssel.(Nem csak felni)
Az "extrémebbeket" feltöltöm,hátha valakit érdekel :)











Meglett az elsö 2000 km. Eddigi tapasztalatok a következök: Motorral és a futómüvel sokkal jobban megvagyok elégedve mint azt valaha is gondoltam volna.A fogyasztása is rendben van, vegyes kocsikázásnál 7,4-7,8 l/100 km.
P1320... ezzel a hibakóddal indult minden. Az elmúlt időszakban több alkalommal nem indult az autó. A fenti hibakód szinkronizációs hibára utal, a főtengely, és a vezérműtengely között. Kicseréltem a főtengely jeladót, a helyzet nem változott.
Mivel a vezérműtengely jeladó cseréjéhez meg kell bontani a vezérlést, ezt a műveletet szakemberre bíztam. Ésszerűnek tűnt elvégezni egyúttal a vezérlés cserét is, habár csak 50e km ment bele a csere óta, de az álmoskönyv szerint nem sok jót jelent visszatenni egy 50 ezret futott szíjat :D
Felhasznált anyagok:
Gates szíj
Litens (Canada) feszítő görgő
INA terelő görgő
Meyle vízpumpa
GM hűtőfolyadék
EPS holtponti jeladó
Bosch főtengely jeladó
A munkát végezte:
Alfa Szatmári
Dokumentálva a szervizkönyvben .
A képen látható generátor szabadonfutó (Gates, pontosabban INA) még nem került beépítésre, bár szükséges lenne...


Tiszteletemet tettem ma Német Misinél.A GT még nem volt nála, ezért felavattuk:-)
Szervo csövek ki-szét-2x 10cm-es darab le-atomerős hidraulikacsövek a helyükre be.
Hajszálrepedés volt mindkettőn, éppen csak, de icipici olajfolt volt a garázsban a padlón, ezért a Német Service Dunakeszin rendbe tette:-)
Szervo olaj cserélve egyúttal.





Ezt is megértük! Talpon a gép!
A helyzet az,hogy az ültetés amivel vettem ennyit tud :D
205/40re gondoltam,hogy nem kicsit kell majd lerakni!
Elöl alsó hangon -80mm hátul -100mm.
Amint lesz rá kredit jön a gewinde (állítható magasságú futómű)
Közben bepirosodott a féknyereg,és vágattam rá Alfa Romeo feliratot is...
( Jó rozsdás már a féktárcsám, bár csak fényes lenne már ) :(
Hozta a postás a csomagomat, 20db hosszú 50mm-es mozgókúpos csavart tartalmazott.
A költségem:
Csavarok : 12.000.-
Matrica : 500.- (sokallom...)



És megvan! :-)
A mai napon összeállt a rendszer. Sprint83 javaslatára erősebb csavarokkal (először 8.8-ast vettem) raktuk össze a féket. Hatalmas köszönet EvoDave-nek, aki a munka oroszlánrészét magára vállalta, én csak asszisztáltam. Valamint óriási köszönettel tartozom MoA-nak is a konzolért! A fék harap, hibátlan lett. És nem mellesleg gyönyörű. Még a Brembo felirat hiányzik róla, de hamarosan az is felkerül. :-)








Kb 80ezer kilométer után a gyári bőrkormány csúnyán el kezdett foszlani. Melegebb időben a helyzet egyre rosszabbodott. Apró darabok morzsálódtak a kezemben.
Ennek ma vége! :)
Km állás: 115000
Mindez készült helyben Vácott, Kispál Tamás mester által. Mindenkinek csak ajánlani tudom!!!





Idén is megjártuk Itáliát. Tegnap egy-két izzót cseréltem (helyzetjelző+műszerfalvilágítás). A műszerfalvilágításhoz egy narancsszínű foglalatban lévő kis izzó kellett, amiről azt gondoltuk a kedves értékesítő kollégával, hogy nem lehet kiszedni a foglalatból. Készségesen rendelt volna nekem foglalattal együtt min. kettőt 8000-ért, de azt gondoltam ez sok egy 5mmX10mm-es cuccért, még akkor is, ha színaranyból van, így hát vettem foglalat nélküli rizsszem izzót kettőt kétszázért. Aztán láss csodát, egy kis türelemmel kijött a foglalatból, kicseréltem és most minden OK. Tanulság: ne vegyünk rizsszem izzót foglalattal.

