Blog
Sokat gondolkodtam a gyári 2.0 ts blokk cseréjén egy turbós motorra. Sok keresgélés után a racing bazáron találtam egy olcsó blokkot, váltóval és kábelköteggel. Az eladó állítása szerint a blokk olajnyomás beteg volt, így a belsejéről semmit sem lehetett tudni... De az ára így is baráti volt. Szóval meg is vettem! Sikerült is mindent beszuszakolni az sw hátuljába és nyugdíjas tempóba Budapestre szállítani:)
A felkerült 16mm-es nyomtávszélesítők miatt 4 személlyel a hátsó kerék kicsit beleért a sárvédőívbe. Nem maradt más, peremezni kellett hátul, amit Vittorio valósított meg!
Az első stabilizátor karokat kicseréltem, mert az egyik kopogott. Birth-et kapott...
157 080 Km:
Kilométerben még mehetett volna, viszont már 6. éves volt a vezérlés és mivel elég nagy galibát tud okozni ha szakad inkább kicseréltem. Cseréltem az összes görgőt, szíjat és a vízpumpát is, utóbbit fémlapátosra.


156 300 Km
Szervóolaj csere: Dexron II szabványú ATF olajat kapott (talán MOL volt)
Pollenszűrő csere
A mai napon új gazdát talált és jó helyre került az én kis első Alfa Romeo-m. :)
Sok, szép utat kívánok nekik!
Ami az eddigiekből kimaradt, még az eladás előtt utoljára együtt elmentünk leműszakizni (jól viselkedett), illetve kapott egy új fényszórót a bal szemére, hogy jobban lássa a kanyarokat a kicsike...
Most már elhatároztam, hogy el fogom adni. A hátsó féket mindenképp szét kellett kapni, fékbetétből igényelt újat. Féktárcsa közel gyári méret (vastagság) volt még, így elég volt felszabályoztatni. A végén légtelenítés, és újra szépen gurul.

Itt volt már az ideje a fékfolyadék cserének is. Jól átöblögettem a rendszert, nem ártott neki.
Idő közben elköltöztünk és így aktív garázslakó lett a kicsike.
Most pedig megejtettük az olajcserét is.
