Blog
2012. okt. 14 - kakinak látszó idő,
de végül napsütést hozott a négylevelű lóhere :-)
Király volt! :-)
Képek sorban:
- megérkeztünk
- boxkép
- gyöngyszem
- helyi pálya-autók
- régi ismerősök :)
- mr. lightweight
- orgazmus :)
- sorakozó
- AAAction :)
- ritkaság
- Megane RS - R.I.P. :(
- és én :)












Mostanában nem a garázs előtt kattingatok. Ez azért van, mert nincs időm az apróságokat szerelgetni a kocsin. Pedig lenne mit.




Sajnos nem volt műszaki hibától mentes ez a nap. :-(
A Kovács Szabolcs által megerősített kupplungom tönkrement, a szinterezett betétek leszakadtak a tárcsáról. Csöri-mester szerint a szegecsek vagy egyszerűen a felvitt anyag silány minősége okozta a hibát. Köszönet a gyors hibafeltárásért és elnézést kérek az első csalódottságomban -a helyszínen félre diagnosztizált hiba miatt- tett elmarasztaló kritikáért! CSÖRI mindent jól rakott össze, és nem a régi kinyomócsapágy volt a rossz!!
A 3/3-as alfás "ügynököknek" külön köszönöm hogy korrekt aknamunkájukkal gyorsították a javítási folyamatokat.



Ma megvolt a fékolaj csere, simán ment, nem volt egy órás munka sem.
Kálozi fekvőrendőrön kapott egyet a kipufogócső vége, a dob megadta magát pár nap alatt. De ki lett javítva, nem kell cserélni.
olajcsere is volt : 190416km









Ma behúztam az utastérbe a hifi kábeleit.
A bal oldalon megy a táp kábel, a jobb oldalon az RCA, ahogy a nagy könyben megvan írva.
Ha már szétbombáztam ott mindent lefújtam a levélrácsot matt feketére, majd matt lakkoztam, mert elég rondán nézett már ki.
Vezetékelés közben megejtettem az üregvédelmet. A küszöbök belsejét fújtam ki, és a levélrács alá is fújtam, biztos ami tuti alapon.
1,5 flakon ment el, 500ml darabja.
Még 3ezer forint sincs, de nagyon sok fejfájást megelőzhet.
Ajánlom mindenkinek elvégezni!!!
A hifi elrendezés nem végleges, perpill csak be van dobálva...
Képek később
Update : Már nem csak bevan dobálva, hanem szép rend van. Erősítő az ülésen, elötte a ládikó, így semmi sem látszik. Tökéletes szerintem...

Az idei utolsó KÚL túra után az autó a jól megérdemelt kézi mosatás után a garázsban tér téli álomra. A megvásárlás óta a hazaúttal együtt összesen ~3450 km került az autóba. Az aktuális szíjak, szűrők és olaj cseréjén kívül másra nem volt szükség, minden hibátlanul működött! :-) (km óra állása: 50.686 km)



A tavaszi átvizsgáláskor észrevettem egy kis rozsdát a bal első sárvédőelem és a küszöb találkozásánál. Most került sor a kijavítására.
A sárvédőelem korrodált, a küszöbnek nem volt baja. Egy tenyérnyi lemezt kellett kicserélni, alvázvédő, egyebek. Fényezés következik.
Valamikor a nyáron vettem észre, hogy mindkét hátsó dobbetét furán áll, sőt az egyik több helyen kilyukadt a kerék fölött. A cseréjük mellett döntöttem.
Bontóból vettem két, az enyémnél jobb állapotú betétet. Azért egy-két kisebb szakadás volt rajtuk, ezeket mosás és szárítás után tűzőgéppel összekapcsoztam.
A jobb oldali cseréje közben ért a meglepetés. Rövidebb volt pár cm-rel a lökhárító felőli végén és egy lyuk is hiányzott a csavarnak.
A levett betétből szabtam ki egy darabot, amivel kitoldottam a hézagot, végül is jó lett.
A másik cseréjénél nem volt gond, szépen a helyére ment. Viszont a berakódott sár némi korróziót okozott a kasztnin. Szerencsére felületi rozsda volt, amit könnyen tudtam kezelni.
A sofőr felőli központi zár kicserélése megtörtént :)Egy donor alkatrésznek köszönhetően működik,egy 2004-es kiadású törött Alfából lett kiszerelve.