Blog
Reggel útra indult a csapat az olajkályhával hogy elhozza a Spider-t.
Indulás reggel 7 órakor, gyors kaja (gyorskaja, mert ki ér rá ilyenkor?), majd fél egykor megérkeztünk egy Münchentől kicsit keletre lévő Vilsheim nevezetű falucskába.
A régi tulaj minden papírmunkát elintézett (rendszám, biztosítás, átíratás, stb.), teletankolta a kocsit, úgyhogy a téligummákat bedobtuk a hullaszállítóba, a legfontosabb dolgokat átpakoltuk a Spider-be és irány haza!
Először beugrottunk Passauba vásárolni. Sikerült is egy bevásárló kocsit telerakni és mégis minden belefért a csomagtartóba. Szóval nem is olyan kicsi az!
Hazaérve megnyugodva állapítottam meg:
1. Tényleg nem fogyaszt olajat!
2. Üzemanyagból meg 9 liternél kevesebbet kér tartós 140-es autópálya tempó és némi városi jaszkarizás után.
Képek sorban:
1. Közös kép a régi tulajékkal
2. Egy hullaszállító üldöz minket :-)
3. OFF/BMW gyár útközben
4. 133331 km
5. A háttérben a Melk-i kastély
6. Itthon






Ma találkozón vettünk részt, és az időjárás bizonytalansága miatt "csak" kézi, gőzborotvás mosóba mentem. Miskolcon a Metroval szembeni Agip kutat ajánlom mindenkinek, aki hozzám hasonlóan csak télen látogatja az ilyen fajta mosókat. Gyönyörűen sikerült lemosni az autót, ami nem csak vizesen látszott tisztának, ugye tudjátok mire gondolok?!:-))
Mosás+ forróviaszos öblítés.
2006 augusztusában szereltük be Fritzee és Adrián alfás haverokkal a xenont, jó minőségű 6000 Kelvines Philipset, és idáig bírta a balos izzó! Mivel féltem tőle, hogy más színű lesz, így 2 db szintén 6000K-s izzót rendeltem, és cseréltem ki.
Elérkezett az idő, hát cselekedtem!
Alapanyagok: -4,4l Castrol Edge 10 W 40
Champion olajszűrő
Champion levegőszűrő
pollenszűrő
Helyére került a sportcsomagos box.
Műfa helyett kapott műkarbont. A két rossz közül ez a jobbik :D
Hamutartó nem járt hozzá ,így az carbon fóliát kapott.
Illetve visszakerült a Pioneer P88RS-is nagyon szépen illik a képbe.
Váltógombot,és a kormány szeretném még bőrre cserélni...

Még a nagy tél eleji őrület előtt idejében lecseréltettem a gumikat. Sajnos ennek az ára is jócskán felment.
Ma bekerült egy röpke 7 órás munkát követően a Varley Red Top 30-as verseny akkumulátor. Szellős lett a V6 motortere... :-) Kilenc kilóval könnyebb az autó, de ami ennél sokkal fontosabb, hogy javítottunk a súlyelosztásán. Kiköltözött egy huszas a bal elejéből... Folytatás vasárnap a Szlovákiaringen, remélem jó időben és hangulatban telik majd a nap. A korrekt és lelkiismeretes munkáért ezúton is sok-sok köszönet Tomsics Gabinak!!

