Blog
Miután kiderült hogy mennyiben lenne a multiair modul javítása másfelé indultunk el.
Mi lenne ha így ahogy van beadnánk és elhoznánk helyette egy új Giuliát?
Számok nélkül nehéz gondolkodni úgyhogy elgurultunk Győrbe "számokért".
Kiderült hogy Júliát így hibásan is bevennék, természetesen a javítás költségével az ár alatt. Korrekt.
A szalonban egy fekete Veloce állt eléggé szemrevaló árcédulával.
Mind kiderült "Super" már nincs készleten, de vannak a Veloce-k...
...és van belőle az udvaron egy piros is.
Innentől már nem volt kérdés, piros.
A számok nagyon tetszetősek voltak az ajánlaton, hazagurultunk gondolkodni...






Kmét-majdnem Izsák-Kmét
A 6 és fél liter olaj lassan melegedett ebben a hidegben. Mikor a Nap is eltűnt a felhők miatt már nem volt olyan kellemes az autózas fűtés nélkül. Visszafelé repült. Tetszett a hangja, jól ment.
65km

Ma megszületett a döntés - nem lesz megjavítva Júlia.
Leadjuk és beszámíttatjuk egy új Giuliába, de ez már egy másik történet...


Megjöttek az árak:
MULTIAIR modul - 701.241 Ft
Tömítéskészlet - 35.000 Ft
Olajszűrő - 7.609 Ft
Olaj - 8.890 Ft ebből 5,2 liter kell
Szelepfedél tömítés - 14.700 Ft
Munkadíj - 224.476 Ft (ebből tudnak adni 10% kedvezményt)
Céges autó ide vagy oda a végösszeg a maga 7 jegyű összegével már túl van a fájdalomhatáron.
Mellette megkérdeztem Csörit és Erhardot is ők is hasonló összegeket neveztek meg a modulra.
Ja közben még egyszer előjött a rángatás + lámpa.
Most is nagy rutinnal indítgattam újra így eltűnt.
Vakarhatjuk ott is ahol nem viszket...
Elmentünk Győrbe, mert bejelzett az olajcsere lámpa.
A múltkor cserélve volt valószínűleg nem lett lenullázva.
A gépre kötve egyértelmű volt hogy a nullázás elmaradt, megtették.
Multiair hiba nincs a rendszerben.
A nagyobb baj hogy a központ arra hivatkozva hogy 100ezer felett jár az autó elutasította a garanciális cserét.
Elmormogtam a bajuszom alatt pár nyomdafestéket nem tűrő szót és megkértem őket hogy adjanak egy ajánlatot a cserére.