Blog
Ma picit rosszalkodtam, és autóztam egy picit a Magyarországon megengedett maximális sebesség környékén, de még az elképzelhetetlen sebesség alatt... :)
Tapasztalat:
A 2 lityis motor igen hamar elérte az Ő utazó sebességét, bár utána kezdte megmutatni az igazi hangját. :) Imádom, ahogy siklik az úton.
Régóta árultam, azonban közös utunkat egy kihagyhatatlan csereajánlat okán fejeztük be. A legjobb, leginkább szeretett autóm volt. A folytatás egy másik legendás típus és sztori...
-sminktükör (több fény a gyárihoz képest)
-tolatólámpa "BA15s" 4xCREE+12xEpistar dióda (gyáritól 2x erősebb, de kua drága)
-a kakukktojás, króm index
-külömbség a tolatólámpánál 1
-külömbség a tolatólámpánál 2
-led tolatólámpa1
-led tolatólámpa2
-helyzetjelzők (SMD 5050, gyenge)
Update:
-helyzetjelző elől (nem rossz SMD 5630)
-kesztyűtartó, ajtólámpák (több fény a gyárihoz képest)
-rendszámtábla megvilágítás CAN-buszos (több fény a gyárihoz képest)
-csomagtartó 41mm (több fény a gyárihoz képest)












Megérkezett a led pakk:) (komplett beltér,helyzetjelző elöl,rendszámtábla világítás,kilépőfények stb) Be is dobtam őket gyorsan,ismét nem csalódtam,jó fényük van :)
Elhoztam a két új Osram Silverstar D1Sizzót is illetve a felújított xenon vezérlőket,beszerelésük még várat magára.
kapott egy szolid króm csíkot is ideiglenesen,amíg a gyárit nem sikerül beszereznem.

Pár hete rendeltem pár bizbazt a Fiat Kelet-Pestből. Ezek ma beépítésre kerültek.
Üzemanyagszűrő tartó konzol ,szélvédő sarkánál lévő műanyagok ,hátsó ajtóba való gumi.
Konzol:5212 ft Szélvédő oldalcsík :4505 ft Kartámasz betét:2816 ft






Elkezdtem szétszedni azokat a dolgokat, amiket nem szándékozom adni az autóval.... a fékrendszerrel kezdtem. Mivel a régi féktárcsákat fel kell szabályozni, így egyelőre csak a brembo nyergeket, a tárcsákat vettem le, majd feltettem csak a régi nyergeket, hogy ne csepegjen szanaszét a fékfolyadék. Cartársnak odaadtam a fekete oldalindexeket, így már csak a hifi marad...
Beszereztem egy kábelt a Vateráról, hogy összeköthessem a gyári rádiót a telefonnal, így hallgathatom a rajta lévő számokat is.
Akadt vele egy kis problémám, ugyanis a rádió nem akart átállni rá, csak NO DISC-t írt...
Elvileg az SRC gombbal lehetne váltani, de nem ment.
Aztán véletlenül rájöttem, hogy ha kikapcsolom és úgy kapcsolom be, hogy nyomva tartom az SRC gombot, a ,,CD tár" kapcsol be (ami jelen esetben a lejátszóeszköz) és tökéletesen működik.
Külön köszönet Kareszka1984 -nek a segítségért! :)



Gondolkoztam egy ideje, hogy le kellene cserélnem a SONY fejegységemet egy gyárira.
-mert törekszem a gyári kinézetre
-mert esztétikailag jobban illik a középkonzolba
El is adtam a Sony-t egy cartársnak, és beszereztem egy gyárit.
Megvettem egy ,,kedves" Cartárstól, TwinSpark, alias Szabó Balázstól egy ,,hibátlanul működő" fejegységet, amiről kiderült, hogy nem működik a CD lejátszója.
Hosszú visszavásárlási hitegetése után természetesen szépen eltűnt, válaszra sem méltatott...
Na m1, ennyit a negatívumokról. Így hogy működik a rádió és az Aux In kábellel telóról és bármi más lejátszóeszközről hallgathatom a zenéimet, annyira nem is hiányzik a CD. :)
Az összkép végülis szép lett.
Lesz még vele némi átalakítás, de ez már egy másik Post lesz! :)




175200 km-nél megtortent a vezerles, szurok, viz pumpa, és az olaj csereje! Tavasszal fékbetet cseret kell megejteni, a lampa mosom neha mukodik neha nem, a szintezoje abszolut nem ad elet jelet ugyhogy ezeket megkell majd nezni szinten majd akkor mikor jobb ido lesz! na meg a chipeles nagyon kell az autonak szerintem! Arno cartars jovoltabol bekerult egy loudlink a kocsiba, ezuton is koszonom neki! Skyfol sotetites is elkeszult, a legsotetebb kerult fel, egyebkent sokkal sotetebb a skyfol folia mint az llumar fele folia!
Kuplung cserélve.
Lendkerék maradt, teljesen jó állapotban van, nem löttyen-lóg.
Váltóolaj pótolva ami kiment a kuplungozáskor.
Kicsit már fent fogott, én észre sem vettem mivel naponta használtam a kocsit igy a változás nem tünt fel, csak a menyasszonyom jegyezte meg miután hosszabb kihagyás után vezette a Bellát, aztán elkerült a kocsi fényezöhöz kis kozmetikära, aki örömködött hogy milyen jól megy...
Ezután már az elsö hosszabb úton éreztem hogy 5-6ban meg-megcsusszan a kuplung...
Szóval sikerült kivégezniük.
Igy nem maradhatott, igy a csere meg is történt.