Blog
Megint cserélni kellett a lmm et mert megint offon lett. Szervizbe megnézték és kiderült h a motorvezérlő ezen része beadta a kulcsot , és elképzelhető h az nyírta .
Motorvezérlő problémája orvosolva lett + új Bosch lmm
(ez a 3. lmm ebben a félévben :) )
-Olaj : Eneos Premium Hyper 5w-40 ( nem volt kötelező de jobbnak láttam a sok városi használat miatt )
-Bosch olajszűrő
-Kevlározott kuplungtárcsa + kettős tömegű
-Főtengely szimering
-2 első fékcső
-stab szilent
-féltengely belső csukló porvédőkészlet
Vezető oldali ködlámpa csere gyárira kőfelverődés miatt!
A vásárlást követően minél hamarabb meg akartam ejteni a kötelező dolgok cseréjét.
Amiket kapott:
-vezérlés szett (gyári)
-vízpumpa (bugatti)
-balansz szíj (dayco)
-balansz görgő (gyári)
-Alfa 20K olaj+olajszűrő+levegőszűrő (gyári)
-pollenszűrő(u.gy.) érdekesség, hogy még a gyári pollenszűrő volt a gépben, ideje volt cserélni. :)
-szelepfedél tömítés
-fékolaj csere
Km óra állás: 67900 km
Ezen kívül a tető is meg lett csinálva egy különleges célszerszámmal, mert nem nyílt ki rendesen eddig.
A szervizelést a Csörgő Autószerviz csinálta, teljes mértékben meg vagyok elégedve a munkával. Köszi Csöri.



Kihasználtam az általános Alfa/Lancia/Fiat/Jeep akciót, kértem egy klímatisztítást és egy tavaszi átvizsgálást.
Cserélni kellett a pollenszűrőket, illetve lógott az egyik kipufogótartó, vissza kellett hegeszteni.
Ki kell cserélni a kézifék bowdent is, illetve a hátsó fékbetéteket, a következő hónapban az olajcserével együtt ez következik.


Sikerült szereznem egy fekete bőrbelsőt, 25000km-es autóból. Hibátlan, olyan mint a gyári, nincs kiülve, stb.
Sofima gázolajszűrő csere,mert ki tudja mikor volt cserélve
+ sajnos a Cooler cső az akksi környékén elrepedt (hajszálrepedés),ezt csak gyáriban lehetett beszerezni!!!
132840km

A frissen vásárolt dobokat jó hosszú száradási időket hagyva lefestettem. A fém részeket és a hegesztéseket először cink sprével, aztán az egészet ezüsttel. Jól mutat.











Nekiálltam a nagy műveletnek, ami végül nem is lett olyan nagy...
A rámpára felállva kényelmesen aláfértem. Az első dob utáni rész szétszedését némi küzdelem után flexel fejeztem be.
A hátsó toldás már simán szétjött, itt már volt párszor szétszedve.
A felrakás simán ment, a két dob precízen passzolt össze. A hátsó dob új függesztő elemeket is kapott.
Végül jött a próba. Elsőre kicsit dörmögősebb a hangja alapjáraton. Másutt nem éreztem változást a pár km-es próba során.
A hőálló festék viszont kissé büdös, de majd elhagyja...











