Blog
Találtam a gépemen egy képet... (kb. 2,5 éve készült) nem volt szép így látni az autót... :S
Before-After

Ma megtörtént a légszűrő cseréje és a tegnap szerzett pollenszűrő keretbe, a szűrő is a helyére került.

Mielőtt elhatároztam a kárpitcserét, megrendeltem a patentdepo.hu-ról 20 darab új patentot, amik az összes ajtókárpitot fogják, most egy darabig remélem, hogy mindig lesz, ha kell. (Marklartól is van egy pár darab)
És ha már ez megjött ma, akkor úgy döntöttem, hogy kitisztítom a hátsó ajtókárpitokat is, csak szebb az úgy. Napokon belül úgyis megcsinálom azt a felét is.
Ja, a bolhák jelzése 10-322, és a vicc az, hogy alapból is "drága" (58 ft/darab), de az utánvét költsége 910 forint? Hát azért az szép... :D
Hmm, egyébként be is kerültek a hátsó kárpitok is, csak azóta nem tudtam lefotózni. De majd....
Illetve leszereltem az első ülésekről is a kárpitot, várja a csodatévő kezeket! :)


Összeszedtem magam, és a fényezés - lakatolással (másik bejegyzés lesz) együtt lefújattam az Afritól kapott vadcsiúj, alumínium balos kilincset is.
Ha már lefújták, betettem.
Ebből jött az az apropó, hogy betegyem a Q4 (első) ajtókárpitokat is.
A bal első ajtónál csak a szövet részt cseréltem le, visszaragasztottam jó erőssel, a műanyag nem volt az igazi a Marklartól származón.
Kisikáltam szappannal, körömkefével mindkét elsőt.
Kicseréltem "rácsosra" a Q4 kárpiton az ajtózsebet, az jobb mint a "tele", mert lehet benne látni, hogy mi hol van.
Na mindkét oldal kész, mire visszatettem a jobbos kárpitot is, addigra visszazárt a központi... De úgy, hogy előtte nem csinálta, mikor csak a balos volt fenn. Leszedtem nem vicc, ötször a komplett balos kárpitot, mire rájöttem, hogy elég lesz a zárnak egy kis tisztogatás...
Aztán mire visszatettem a jobbost is, az elektronyos ablak verte ki a biztosítékot (kicsit túlhúztam a felső két csavart szerintem, megindult, aztán megállt, visszalazítottam, azóta jó.).
De hát nem a többi biztinél van ám annak a biztosítéka, hanem a kiegészítő táblán, fölötte a műanyag alatt, amin a magasságállító van... De hogy miért?! Jó, hogy kinyomtattam az egész manuált...
Váá... :/ Elfogyott a végére a türelmem... :D De a szépsége az, hogy legalább már tudom, hogy hogy kell az ajtókárpitot leszedni meg visszarakni... :)
Majd valamikor a hátsókat is kicserélem.


SanyiJTD hirdetett a facebookon fóliát... Addig nem jutott eszembe a megoldás a túl világos új indexburákra, de már tudom :)
Az előnye az, hogy bármikor visszaalakítható, és ameddig fent van, addig is védi a pilácsot a kavicsoktól.
És nekem nagyon tetszik.
Ha már volt fólia, akkor 13 ezer helyett +0 Ftból az oldalindexeket is megsötétítettem...
Valamint az utóbbi idők legbosszantóbb műszaki hibáját is megjavítottam, Ricambi Originale alkatrésszel ( azaz patent.. by Marklar)
S némi spättel ugyan, de most felkerült a buon compleanni centocinquantacinque matrica is. Nem tudom, hogy marad-e .






Vásárlás óta hiányoltam a kocsiból a pollenszűrőt. A helye megvolt, de valamiért kihagyták belőle a tartó keretét. Ma végre sikerült egyet szerezni. 155-ösé került bele, amiben mint kiderült, ugyanilyen van. Az alkatrész Marklartól származik, a szállító pedig Buksi volt.
Közvetlenül a 3.féklámpa elé kötöttem. Hátsó burkolatról sikerült 3 patentet letörni leszedéskor. Maradt még elég + 2 csavar is fogja felül úgyhogy nem foglalkozok vele.
15 fokozatban állítható a villogás gyorsasága, és az is 15 fokozatban állítható, h mennyit villogjon mielőtt beváltana normál féklámpa fényre. Ezeket még két sebességben lehet változtatni.
Innen vettem
Egy év cseregaranciát adtak rá. (Bár számla nem volt hozzá)
Ára:4500.- +posta








Már nem lehetett ránézni a lámpákra, olyan rondák voltak.... Vettem egy gagyi olcsó vacak polírozókrémet, majd nekiálltam... Vizesen csiszoltam 800, 1000, 1200, 1500, 2000 szemcsesűrűségű papírokkal, majd Tempo pasztával políroztam. Miután már tetszett az eredmény, még GTechniq P2 finis pasztával átszaladtam a lámpákon. Van különbség. Már volt azelőtt is polírozva a lámpa, és fura, de a lámpabura meg van repedezve. Nem felületi karcok. Érdekes számomra.




