Blog
A küszöb javításból teljes küszöb lakatolás lett,annyira szét volt rohadva a gyári.Hosszas utánajárás után találtam zsír újat aminek darabja,igen darabja 103 ezer forint lett volna.Ezt azonnal el is vetettük a kasznissal és ő maga készített újat mindkét oldalra,a képen még csak alapozva és a kritikus jobb oldali látható.
Mivel motorikusan minden rendben,a futómű is 1 hónapja lett felújítva,ezért a padlólemezt is cseréli telibe,na ezen az autón keressen valaki alfa betegséget :-)
További képek ha nálam lesz a járgány

Cuccok megjöttek, gondoltam nekiállok magam. Hát nem jött össze, főtengely szíjtárcsa csavarjaival nem bírtam, de legalább tudom, hogy a hosszbordás szíj által hajtott egységek tengelyei nem lógnak, nem szorulnak. Szíjat visszaimádkoztam, aztán a szervizre bíztam.
Cserélve lettek:
- Gates vezérműszíj
- Ruville feszítő és vezetőgörgő
- Starline vízpumpa
- Ricambi Originali (Made in Italy) vezérlésmódosító (bocs, de olyan jó volt kiírni ilyen hosszan :D )
- 8 db Champion gyertya
Remélem többé nincs dízelhang. És most nyugi van egy ideig. De hogy ne ússzam meg ennyiből, tegnap előtt sikerült néhány úton hagyott fadarab miatt a fél kipufogó rendszert leszakítanom, a katalizátor utáni dob még megúszta, onnantól kezdve nincs fönt semmi :D Holnap megyek az új, gyárival egyező (katalizátor utáni) rendszerért. Ezt amúgy se szerettem mióta megvan a kocsi, mert a "sport" dob miatt picit hangos a fejemnek tartós 4000 feletti fordulat. Erre egy off autóban jöttem rá, hogy mennyivel jobb, amikor a halk zene is hangos, mert nem üvölt a kocsi.
Tavaly februárban cseréltettem kuplung munkahengert, mert a pedál nem jött fel teljesen. Később kiderült, hogy nem a munkahenger volt a rossz, hanem a rugó volt törött. Aztán később a pedál ugyanúgy nem jött fel, mint előtte, új rugóval, új munkahengerrel.
Tegnap lecsekkoltam egy másik 156-ost, összehasonlítva az abban lévő rugó elhelyezkedését. Teljesen máshol, teljesen máshogy. Aztán kipattintva látszott a valódi helye. Befeszegettem a helyére, így most teljesen feltolja a pedált. Elég idióta egy megoldás ez.
Mikor megvettük a kocsit, gxanús volt, hogy nem hűt le olyan gyorsan, de pár perc és lehetett érezni a hideget.
Tavaly a baba miatt nem s lett bekapcsolva, na ez meg is tette a hatását, szép lassan köddé vált a gáz :)
Hópehely villog-GÁZT GÁZT GÁZT
Hát mentünk töltetni, csont üres :) Gondoltam.
Akkor már ha ot vagyunk, fertőtlenítsük is ki.
Akciós volt. így nem fájt sokba.
HI-HI-HIDEG van Rossiban :D
Sikerült az Alfacity elött még újra bőröztetni a kormànyt illetve a vàltógombot és a vàltószoknyàt! Nagyon szép munkàt végzett a sràc Monoron!
Férjecském unatkozott-polírozta Rossikát.
Polírpasztát (3M) még tavaly megvettük. ez elég jutányos áron került hozzánk.
A fekete elemek mivel eléggé kivilágosodtak, mondhatni szürkék lettek, lökhárítófestékkel újra a régi pompának örvendhetnek. A meló nem volt kevés vele, 1 egész hétvége ráment, de megérte.
163993 km-szelepfedélnél eresztett egy minimálisan az olaj. Csere Ajusa márkára.
Vez.módosítót féktisztítóval takarítottuk, érdekes, csendben is van. :)
Eltelt egy év az utolsó olajcsere óta. Bár km nem nagyon pörgött a gépbe, de ildomosnak láttam ledobni belőle frissre.
Selénia olaj, Alko szűrőkkel km állás 162000
Nem volt csendes a futómű a hidegben, így addig nem nyugodtam, míg Zsolti alá nem feküdt az autónak és cseréltük ki az felső lengőkart Lemförderre. Egyik Cartárs révén jutányos áron jutottunk hozzá, ráadásul mit is kérjen az ember lánya karácsonyi ajándéknak :)