Blog
Végre megkészült a légkondi is. Sajnos amiből kiszereltem annak a vezetékelése össze volt kókányolva, jó magyar szokás szerint. Köszönöm Tocsának, hogy segítségemre sietett és küldött egy bekötési rajzot magyarázatokkal kibővítve, így ezt is az eredeti állapotra sikerült visszaállítani. Alfacityre nagyon kellett volna, de a kompresszoron tömítést kellett cserélni, akkor már úgy gondoltuk, legyen kicserélve a tömszelence is. Nyomáspróba ismét, feltöltés. Nagyon jól sikerült, teljesen rátekerve 1,2 fok :) Ha nem vigyázunk belefagyunk :)



Egy kis karbantartást eszközöltünk meg Zé mester műhelyében.
Az alábbiak történtek:
- ablaktörlő motor cseréje (megváltozott a végállása)
- vezérmű csere, Gates vezérműszíj, 3 db Ruville görgő, fémlapátos Thermotec vízpumpa
- hosszbordás szett (gyári), Dayco szíj, 3 db Dayco görgő
- 6 db NGK (gyári) gyújtógyertya
- 2 db szelepfedél tömítés
- 4 db vezérműtengely szimmering
- 1 db vezérműkerék csere (hajszál repedés miatt)
Volt egy horpadás a jobb hátsó ajtón, Alf4Cityben kijavították, az is rendben.
Ma lecseréltem a könyöklő fedelét, ennek a bőrözése szinte gyári állapotú, volt tartalékban.
Megérkezett az új bőr váltószoknya piros varrással (ebay) felraktam, egész jó. Aztán majd jön a többi, ahogy az idő engedi. A kormány, a váltógomb bőrözése lesz soron, találni kell valakit, aki elvállalja.
244.000 km van most az erőműben.


Kézifék nem tart -> hátsó tárcsafék, betétekkel
A tegnapi nap folyamán meg ejtettünk egy nagy szervizt az Alfán :) Vezérlés csere, olaj csere, meg volt még egy-két apróság. Stab pálcák, féltengelyek, ilyesmi :) meg ha már úgy is arra jártunk a nagynyomású felújítva!
Köszönet Z-nek és csapatának csak így tovább srácok!




Part I.
- Futómű csavarjainak után húzása,
- Teljes alsó átnézés,
- Gyertyák ellenőrzése (nem olajosak),
- Folyadékszintek ellenőrzése.
Part II.
- Kiolvasás: "READING ERROR CODES: Nincs hibakod",
- Kocsimosás,
- Tankolás,
- Naviba az összes megtekintendő POI-ként,
- 4 GB zene az USB-re,
...
Holnap indulunk :-)
Egy kis apróság, az ablakemelők gombjai körül a keret már nagyon ütött-kopott volt. A régi gumi réteget lecsiszoltam, fújtam rá műanyag alapozót, aztán 4 réteg matt fekete festék után kész is.

Nagy nehezen sikerült találni a GTV felnikhez megfelelő menetű és hosszúságú, kerékőr szettet. Nem új, de alig használt. 12x 1,25 ~32mm menethossz. Kicsit nyugodtabb leszek mostmár. :)

km állás:209133
Kormányszervócső csere ami a szivattyútól megy
olajcsere plussz légszűrő olajszűrő pollenszűrő
kézifékkötél csere
bal hátsó fékmunkahenger tisztítás

Ma elkezdődött a nyest elleni védelem.... A felbujtó ok az volt , kicseréltem a szétrágott antennát és a következő reggelre már meg is találta a nyest :(
Keresgéltem a neten vajon mi lenne a megoldás. Amit én (mint laikus) jónak találtam ez volna (alul a képen) K&K MARDERABWEHRGERÄT M7500,Ultraschall
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1405018696-3940-blog.jpg
beépítésről később lesz kép.

Hazafele jövet a városban enyhe kanyar és kis koppanás,nagyon nem figyeltem rá(kellett volna) mert az autó hátulja televolt szerszámokkal.A bal hátsó lengéscsillapítón a rugótartó tányér körberohadt és leszakadt, a rugó persze benyomta a gumi mellé, amit ki is vágott körbe.Lapos gumival(mert a mankókerék sem fért el a tányértól) haza indultam.Wiktory márkájú lengéscsillapító és suplex rugó került bele.Sérült részt egy ismerőssel megcsináltuk (reggel 8:30tól 12-13 óráig) nem kívánom senkinek sem ezt az élményt,a lengéscsillapító legalsó csavarja egy átmenő kb 25-30cm es csavar hihetetlen módon beletud rohadni.Jó pár ütés és elég nagy erőkar kellett hozzá de meglett,a másik oldalon meg sem tudtuk mozdítani.
Költségek
-Egy pár használt Michelin gumi
-Lengéscsillapító
-Rugók
-Porvédő
-Munkadíj(baloldal 5000 jobboldal 20000!)
Képeket később mellékelem.


