Blog
Kérem szépen, így néz ki egy sosem használt mankókerék! :)
Keréknyomást ellenőriztem, felfújtam 2 Bar-ra. Nem tudom pontosan mennyinek kellene lenni, de 4-ig lehet az oldalfal szerint

A héten levizsgázott a vas:-) Újabb két évig nem kell ezzel foglalkozni, és az új forgalmit is megszereztük:-)
A küszöb hátsó része javítva lett a fényező nem csinálta meg az egész küszöböt pedig kértem nem baj majd legközelebb.Mint kiderült gumi átszerelésnél a szerelő megnyomta a küszöböt azért lett rozsdás.A nyári 17-es felnik görgőztetve és kapott 4 új gumit.Kapott új szűrőket levegő olaj pollen szűrők Liftron-t és Liqui Moly Leichtlauf 10W40 olajat.A nehéz zenének és rossz utaknak hála teljes hátsó futómű felújítás esedékes amit már nézegetek mi hol mennyi illetve a jobb elejéből hallani valami nyekergést kanyarodásnál.Ezt is fel kell tárni.Tegnap a hátsó dob kifújta a tömítést tehát ez is kuka amúgy se tetszett már intéztem rá sportdobot.
Szóval jó sokat kell rá költenem de nem bánom hisz Alfa és a Miénk.

Elvittem a kocsit Csörihez mert nem volt vmi rendben.
Ő fel is tárta a hibát. A generátor szabadonfutó beált, igy cserélni kellett.
Emellett a főtengely ékszíjtárcsa,vezérlés+vízpumpa,hosszbordásszíj is ki lett cserélve.
Köszönet Csörgő Autószerviznek.
Km-re 198000
Bővült a géppark egy német kerekessel. Jól elvannak egymás mellett az olasszal, franciával és a másik némettel...vagyis inkább egymásban. :-)
...a ládát át kell terveznem a csomiban. :-)


Csaba cartárs önzetlen segítségének köszönhetően le lett cserélve az olajszűrő (CHAMPION), motorolaj (ENEOS Premium Hyper 5W-40), gázolajszűrő (MANN-FILTER), valamint ki lett pucolva kályhatisztítóval az EGR szelep, amit le is dugóztunk, persze egy kis lukkal, hogy az egyébként szintén olajsártól megpucolt MAP kapjon áramlást és ne sípoljon addig, ameddig nem lesz Remapolva az ECU és ameddig nincs kiütve az EGR. Tesztút hazafelé 2-es, 3-as fokozatban lényegesebben jobbat tolt, na és 3-asban is kifelé a körforgóból, felfelé könnyebben megindult.
Végre a két kocsi is le lett fotózva egymás mögött :)
Óra: 114 613 km
Köszi a segítséget Csaba!





vezerles csere kompletten mindennel egyutt. Amit csereltek: vezerlesmodosito, feszitok, vezeto gorgo, szijak, hidrotokek, vizpumpa, gyertyak, olajcsere, legszuro, stb..
Km. Ora allas: 119500
A hátsó féktárcsák és betétek is cserélve lettek, illetve a frissen cserélt első Brembo betétek helyére Textar betétek kerültek. (Így már nem visít.. :) )
A fék bitang erős, és csendes! :)
Köszi Zé!