Blog
Végre elhatároztam magam, hogy teszek egy próbát az immo kikötésére, ami az utóbbi időben elég gyakran okozott problémát, mivel vmi kontakthiba miatt nem akart kioldani. Kis gondolkodás és kábelkövetés után végül nem is volt bonyolult, sikerült kikötnünk. :)


Levizsgázott a gépem!!!
Ezek szerint nem volt hiábavaló az a sok munka. Kb. 4 nap alatt összeállt a gép.
Durván másfél négyzetméter lemez ment bele, de most legalább nincs kirohadva az autó alulról.
Öröm és bódottá vala :-)))
Hétfőn indulunk nyaralni. Asszem pont időben lett készen. (Már megint)
Hétvégén kicseréltem a hosszbordás szijat, akkor át ellenőriztem a görögöket is. A vezető görgőnek volt egy kicsi logasa, ezért vettem ma egy újat Breda-rá esett a választás mert ez volt polcon :)
Hazaérve ki is cseréltem.


A hajtaslanc kiszerelése sajnos majd egy hónapot csúszott, sajnos a megbízott szerelő csak azon a napon kezdte el csinálni amikor a határidő lejárt. Ehhh...megbízni valakit meg korántsem jelenti azt hogy tenyleg megbízható emberről van szó. Ha mindenki jól es határidőre végezne a dolgát, akkor nem lenne szükség szerződésekre sem, a jogászok meg éhen pusztulnanak.
Mindenesetre Settantacinque cartárs korai véget ért 75-bol alakulnak a hiányzó alkatrészek. Ebben a stadiumban már alig pár dolog hiányzik... Például fél év szabadság és egy garázs :-)
Az egyetlen dolog amit sikerült sajat kezűleg ossze hozni az a front rács volt...

Az idei AlfaCity remekül sikerült. Idén is hőség fogadott minket, kissé meglepő parkolási renddel (rendszertelenséggel) de új és az erődnél jóval mozgalmasabb helyszínnel és programokkal. Idén nem konvojoztunk mert Köveskálon voltunk már napok óta és onnan jöttünk át az AC-ra, Zsunior infojának köszönhetően szép tiszta autóval.
Jó volt újra találkozni a régi ismerősökkel, bár sokakat így is elkerültünk.
A cirkusz külön öröm volt, mert amíg a gyerekek és a párom nézték az előadást nyertem másfél óra bónusz szabadidőt a zavartalan nézelődésre, beszélgetésre, fotózásra.
Ezúton is köszönet a szervezőknek a rengeteg munkáért aminek köszönhetően ennyien jól tudtuk érezni magunkat :)
Csatolok néhány képet bár idén nem voltam túl szorgalmas.












Ki kellett cserélni az NKH-s műszaki előtt a gátlókat és a rugókat...hiába a TÜV papír stb....itthon leszarják. Szóval irány Tata, Trencsikéknél van minden. Tegnap be is szerelték őket. Valószínű nem kerülnek vissza(megmarad kényelmes magas autónak), Lassan lesz rendszámunk... :D
Szép kis kálváriát tud okozni egy ilyen kis kütyü!
Lényegében most azért lett cserélve, mert észrevettem,hogy indítás után bekapcsolta random a hűtőventillátort, közben a motorellenőrzés lámpa világított. Hideg-meleg motornál egyaránt.
Írtam a srácoknak, mondták ,ez a bibi, okés!
H.Zolitól kaptam is egyet alfacity-n ,tegnap beszereltem, a hiba megszünt, szóval köszönet!
Amit még észrevettem,hogy azóta 90-en áll a vizem.
Jogosan merül fel a kérdés, hogy méé' hülyegyerek' hol kéne?
Nos, nekem hónapok óta 110fokon állt.
És ,hogy visszakanyarodjak az első mondatomhoz ,emiatt 2hűtőt is cseréltem.
Beszereltünk először egy kiváló bontottat, 110 a víz. De az lehetetlen, jó ,biztos a bontott a rossz, vettem bele egy zsír újat, láss csodát, azzal is 110.
Jó, új taktika, lemértük a kiegyenlítőben a vizet, megfelelőnek bizonyult (88körül), illetve a termosztát is akkor nyitott ,mikor közeledett a 110hez a víz óra szerint.
Vicces, a FES is annyit mutatott ,amennyit az óra.........
Most kicseréltem a jeladót, láss csodát a megfelelő értéket mutatja!

Megjártuk Toszkánát
kb. 2500km. Tankolt átlag 7,5l Ebben benne van pálya (140-150),városi dugózás nagyvárosokban, kisvárosi parkolgatás, sokszor klímával dög melegben is. Szóval minden.
Érintett városok (nem az utazási sorrendben) Padova-Ferrara-Bologna-Firenze-Pisa-Livorno-Siena.
Olasz autópálya sokkal jobban tapad. Szó szerint „morog” rajta a gumi. Ahogy átértünk Szlovéniából Olaszba, azt hittem valamelyik csapágy beszart. Szakadó esőben pedig egyszerűen nincs rajta víztócsa.
Olaszok sokkal kulturáltabban vezetnek. Nem szuttyognak belső sávban 100-al. És egész úton csak egy BMW akart letolni (pedig én is 140-150-el mentem) és az is valami Lengyel vagy Román volt. Amúgy az Olaszok nem száguldoznak 160-180-al. A nagy többség 130-140-el megy. És szinte mindenki félreállt amikor megjelentem (még a VW,BMW,Merci is!) Nem kellett villogni sem. Ha látták, hogy gyorsabb vagyok akkor rögtön kimentek. (itthon mindig próbálkoznak lehagyni)
1.kép: Kaja
2. kép: Ezt is megkóstoltuk.
3-4-5.kép: Pisa
6. kép: Itt csak fényképezkedni álltunk meg. (szerencsére:)
7. kép: Megnéztük a tengert is.
8. kép: Kisváros
9-10. kép: Olasz szervek.
11. kép: Olasz tesó.
12. kép: kistesók (elül-hátul)












Az ajtókba JBL GTO6508C hangfalszett került a szebb és tisztább hangzásért.
Ground Zero kábelezés után úgy döntöttem, (hosszas hallgatózás, cserélgetések után) hogy MAC AUDIO MPX 2000-es erősítő és MAC AUDIO mélynyomó kerül az Alfába. Emellett a gyári fejegységet felváltotta egy PIONEER MVH - 160UI 1 DIN-es fejegység.
Precízen beszerelték és beállították ízlésemnek megfelelőlen az autohifi szerelő srácok. Számomra tökéletes zenei élményt nyújt, profi hangzás mellett!
17-es Alfa felnik kerültek a vasra, Continental SportContact 3 215/45 új nyári gumik.
Pirelli 195/65 téli gumik 15-ös alufelnikkel.