Blog
Hát a hátsó gyorsan ment, de az elsőnél a műanyag berohadt csavarjai miatt szenvedtem.
Ma már oda kell írni, hogy gyári nem kínai :)


Túl vagyunk a sikeres műszaki vizsgán is! Akadály nélkül vette a megmérettetést az öreglány! Mostmár lehet foglalkozni a nem csekély hiba listával.
Olajcsere, pollenszűrő, légszűrő csere elvégezve (Selenia Wr 5w40)
A fényezési hibák elhárítására került sor a jó időre való tekintettel, elég régóta bántotta már a szememet a fényezés állapota.

Az alvázon és a küszöbökön is akad némi javítani való.Hamarosan sor kerül arra is.A már említetteken kívül lesz némi optikai beavatkozás (köszi GT cartárs :)) és ,egy kis kipuff update is.
Alig várom a tavaszt asszem ... Addíg a jelszó had teljen a gardrób :D
Tavaszra újra beépül a hifi.Télire meg a tavaszi munkálatokra való tekintettel kipakoltam a kocsiból a cuccokat.
Tavasszal beépülő komponensek :
Fej marad : JVC KD AVX44
Szett marad : Ground Zero GZTC 2615T 2 csatornás
Erősítő 1 : Kenwood KAC-5204
Erősítő 2 marad : Ground Zero GZTA 2500 TX Monoblokk
Kondenzátor : MNC 1 Farad
Mélyláda : Rockford Fosgate P2 D212 37,5 literes gyári adatok alapján épült reflexben
Kábelezés marad: Audison
2014 december 5-én megtörtént a téli gumik átszerelése 139.450 km-nél. Ez lesz a a téli abroncsok ötödik szezonja, a nyári gumik pedig a negyedik etapjukat zárták.
Költség: 7000 Ft.
2014.12.02 -án ismételten levizsgázott a NagyVad :D
Tegnap este (ha a sötét miatt a 16.30-at annak vesszük) végre egyben és szinte a teljes pompájában láttuk újra a Malvint. Igaz belépve a műhelybe volt egy kis csalás is, mert az aknán egy hasonló színű 147-es állt - a dízel 3 ajtós tesó, míg a miénk fentről tekintett le uralkodói módon mindenkire 2 méter magasból. Őkelme még fel volt emelve a kerékcsere miatt (ott tették fel rá a téli gurigákat amiket vittünk), így nem teljesen láttuk a ragyogó szépségét. Kicsit sáros volt, de a festés jól sikerült. Menet közben semmi nyikorgás és zörgés nem volt, a rezonátor cső is csak a kellemes morajt továbbította a külvilág felé - őkelme köszönt és tudatta a világgal, hogy újra itt vagyok köztetek.
Megtörtént a helyreállítás utáni olaj, levegőszűrő és rezonátor cső csere és a teljes alvázvédelem is. A biztosító által meghatározott javítási költséget meghaladtuk, de így a hátsó futómű nem ismeretlen állapotú bontott cucc, hanem gyári új lett.
A szépségpontokat majd pótoljuk idővel (oldalindex alá a kígyókat) és az első emblémára is ráférne egy kis frissülés, mert a fehér sáv egy része lekopott. Ez már csak esztétika, de a makulátlan állapothoz ezt is rendbe kell majd tenni.
Még a lakk kicsit puha, így az első kézi mosásra még várni kell, ezért kicsit sárosan van elfedve a kiemelkedően szép színét (stromboli metál). A belső takarítást viszont nemsokára megejtjük, hogy a festésből visszamaradt finom por eltávolításra kerüljön.
A teli polírt majd tavasszal fogjuk végrehajtatni.






