Blog

>> SzervizBalku166 // Alfa 166 3.0 v6 24v Sportronic // 2013-06-13

Külső belső ,mindkét oldalon.

 
>> Tuning és extraMatthewGT // Alfa GT 1.8 TS "Distinctive" // 2014-12-19

Nem találtuk fel a kanálba a mélyedést,de fényévek vannak a Canbus LED és a gyári Osram izzók közt. Így hát bekerültek az utastérbe előre-hátra és a csomagtartóba 2db 36mm-es és 2db 39mm-es 9ledes canbusos, illetve a kesztyűtartóba 1db és a rendszámtábla világításba 2db T10-es 12ledes canbusos izzó! Plussz GT cartárstól rendelt Cuore Sportivo matrica is felkerült a hátsó szélvédőre! :)

Led: 4x600ft
3x550ft
Matrica: 250ft

 
>> SzervizMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2014-12-22

A hátsó kipufogó már csak nehezék volt, és nem akartam egy gagyi után gyártott de legalább jó drága kipufogó dobot venni, ezért elvittem Zalaegerszeg legjobb kipufogósához Janika kipufogó szervizben.

Janika Kipufogó

Ki lettek cserélve a flexi csövek, a hátsó dob, a gyári vég pedig vissza lett rakva.

Szép érces hangja lett

 

- életkor: 1.446 nap
- km óra állás: 157.122 km
- össz. menetidő: 2.255,23 óra (93,97 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 10.540,38 liter, ebből 66,63 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 6,67 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 28,44 Ft/km
- átlagos napi futás: 108,65 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,498 %

 
>> Egyébjankofilth // Alfa 156 2.0 16V TS // 2014-12-21

Leömlő csere, hosszbordás szíj csere, szervó szivattyú és teljes kormánymű /szervó olaj csere.
Váltó kulissza helyrehozása.

216.000 Km.

 
>> Szervizjankofilth // Alfa 156 2.0 16V TS // 2014-09-10

Első és hátsó féktárcsák, fékbetétek és fékcsövek/fékolaj cseréje.
Ferodo és Mintex tárcsák/betétek.

2015.000 Km.

 
>> Egyébjankofilth // Alfa 156 2.0 16V TS // 2014-11-10

Menet közben letörött a jobb hátsó rugótányérom, a kaszni beleért a gumiba.
Szerencsére pár száz méterre történt az eset az otthonomtól.
2 hátsó teleszkóp cserélve lett + 2 használt téli gumit kellett még vennem.
+jobb hátsó stabilizátor rúd csere.
212.000 Km.

 
>> Szervizjankofilth // Alfa 156 2.0 16V TS // 2014-08-10

Ismét Xado 10W 40 olaj került a vasba, új olajszűrővel.
210.000 Km.

 
>> Tuning és extraWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2014-12-23

2014.12.21.
A ragasztás nem hogy egy pesti utat nem bírt ki, de lényegében az autópálya felhajtón már láttam hogy füstöl a gép. Itthon megnéztem: kiköpte a ragasztót és tovább repedt. Úgyhogy az ideiglenes megoldás nem jött be.

Viszont a végleges megoldás már végre elérhető közelségben van. Hónapok óta próbálok gyári csövet szerezni, végül feladtam. 4 helyen ígérték, végül senki nem tudott hozni. Úgyhogy nem gyári alkatrész lesz. Rendeletem szilikon könyököt és elkészült a toldó idom is egy 54-es kipufogócső darabból.

2014.12.23.
Olyan szépen sütött a nap, nekiálltam. Vagy 20 perc kellett a dolognak, jó passzosan csúsztak a csövek a helyükre, de végre kész. Annyira nem is ronda végülis. Jónak biztos jó, arra nincs időm hogy most kocsikázzak, majd kiderül. Remélem a füstölés is elmúlik ezzel.
A hasadás a gyári csövön...hát nem kicsi volt, sokat nem foghatott az az alu bélés úgy önmagában.

>> AutóápolásHardy // Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2014-12-21

A vezetőülésembe a szivacs sajnos egyre jobban ment tönkre, ráadásnak az ülésfűtésem is megadta magát, és bejött a hideg. Nem halaszthattam tovább a felújítást, pedig se testem se lelkem nem kívánta.
Neki láttam keresni donort. Egy jobb kormányosból való bal faceliftes ülést kerestem volna, mivel azt kevesebbet használják, hisz utasülés. A légzsák miatt kellett volna a faceliftes.
Bontókból elfogyott az egy darab, illetve találtam egy bontót Pesten ahol azt mondták van lehet válogatni. Felmentem és akkor szembesültem a ténnyel hogy annak ellenére, hogy elmondtam milyen kell az egyik igényemnek se felelet meg. A lehet válogatni 3 darabot takart amiből kettő rommá volt ülve. Az ideg szétb@szott, de ha már feljöttem akkor elvittem egy balkormányos jobb első légzsák nélküli ülést.
Át kellett alakítani kivágni a légzsák helyét, de sikerült.
Az ülésfűtés is cserélve lett mert az enyém teljesen megadta magát. Minden a gyári helyre került, nem fúrtam semmi pluszt. A kapcsolót is a gyári helyére tettem be, és a gyári visszajelző is be lett kötve.
A végén kapott az egész ülés egy tisztítást meg egy méhviaszos ápolást.