Blog
Amit cseréltem a teljesség igénye nélkül:
- komplett kipufogó rendszer katalizátorral (olasz autóról, minimális rozsdával)
- ülések (elektromos, légzsákos, plüss)
- utastér szőnyeg
- ködlámpák
- fényszórók
- ICS tekerőgombok
- millió más apróság ami nehezen beszerezhető



Reggel eléggé nehézkesen indult a Párduc, pedig garázsban éjszakázik. A jövő héten megyünk németbe, így nem kockáztattam tovább. Begurultam Topiékhoz a szervizbe, és végignéztem a polcokon. Volt pár ismeretlen márka, meg Varta, meg a polc alján egy Exide. Ahogy tanulmányoztam tudatta velem, hogy velem szeretne jönni.
Így is lett.
A Párduc pöccre indult, érzésre még vidámabban is kopácsoltak a harkályok a motorházban.
A régi akku 4 évet, és 155.384 km-t szolgált zokszó nélkül.







Ma próbáltam a dadogást megszüntetni, kapott 50 liter Shell nitro mellé Liqui Moly Injektortisztítót.
Kapott egy új légszűrőt és karburátor tisztítóval kitisztítottam a fojtószelepet, majd egy kis WD40-et kapott a tengelye.
Eredmény semmi, apróbb rángatások 2000 alatt illetve hirtelen kigyorsításkor dadogás.
Megtisztítottam az LMM-et , de semmi. Majd le is húztama csatlakozót, így a műszerfalon kivillant a hibajelző ugyan úgy bedadog, de semmi tehát valószínű az is jó.
Ami fura , hogy néha random durrog is. Gyújtásra tippelek.



Már akkor is világított a műszerfalon a kiégett izzóra figyelmeztető jelzés, amikor elhoztam az autót. A rendszámvilágítás fele nem működött. A Selespeeden ilyenkor egy jól irányzott dzsúdóütés a lökhárítóra volt a megoldás, de a V6 nem aljasodott idáig: tényleg az izzó égett ki.
Hetekkel ezelőtt bevásároltam izzókból. Vettem egy pár Tungsram Megalight Plust és egy marék noname T10-et és H6W-t. Az utóbbira most nem volt szükség, de jellemzően akkor nem kapok sehol, amikor nagyon kéne.
Hazafelé kiégett a jobb tompított, ami végre elég okot adott rá, hogy összekoszoljam a kezem. Kicseréltem mindkét tompítottat, hogy akkor már egyformák legyenek, persze a jót eltettem tartaléknak, majd a gyors sikeren felbuzdulva nekiugrottam a hátsó lökhárítonak is. Ez már nem ment olyan könnyen, mint hittem. A rendszámkerettől nem fért ki a lámpa, a keretet nem tudtam levenni a rendszámtól, a rendszám pedig nem jött ki a keret peremétől. Zseniál. Pattintottam, csavaroztam percekig, mire sikerült hozzáférni az izzókhoz. Itt is a jobb volt gyászban, de a bal is el volt már feketedve, így azt is cseréltem. Utána pattintgatás, csavarozás, pattintgatás - és lőn világosság!
Sört nem ittam utána, mert nem volt behűtve. :(
Termosztát csere.
Km: 249544
A tegnapi napon kezemben maradt ismét a bal első külső ajtónyitó kilincs egy része! Konkrétan kettétört! Ezt most azoknak írom, akik szintén hasonló cipőben járnak, mivel ez olyan típushiba féle! Nálam ez már a második kilincs, ami eltört.... Nos Olasz barátaink ezt ügyesen spiáterből gyártották le, ami ugye nem igazán javítható....Mondta ezt mindenki, konkrétan két aluminium hegesztő is! Pedig de! Avi-val nem lehet hegeszteni, de fogyó elektródás géppel megcsinálták nekem! Alu huzallal összehegesztettem ma! Tökéletes lett, bár majd az idő megmutatja mennyit ér!
Ugye bár garázsban áll itt a cidri :( Kapott egy teli polírt egy külső belső ápolást várja a tavaszt! Kap 4 új gumit és egy igényes nagy szervízt!
Szervízelés FERKE kartárs kezei alatt...
Olaj+ összes szűrö
A közel jövöben szükségessé válik a futómű rendbe tétele a nyikorgás már idegesítő, a fékezésnél szintén visít... :( No de majd tavasszal addig kivonva a garázsba. Várja a tavaszt! Rá lett téve komjuterre az autó egyszer sem volt még túl pörgetve!
Sok dicséretet kapott, FERKE kartárstól!
Kartel. Megrepedt.... Olaj epfojt, ultetest kiszedtem, karter hegesztonel, olaj Selenia 20k megveve, kipufogó leszakadt... Kati darabokba----> kibelezve!
187.500Km
- Reduktor felújítás
- Szűrők cseréje
- Üzemanyag szintjelző csere
- Vízhőfok jeladó csere