Blog
Az autóval kapott alu szettet használom télinek.Elég viseltes állapotban volt már.Le voltak padkázva,a belsejük meg tele volt csapva valami fekete trutymóval.A súlyok álltal hátrahagyott ragacsfoltok is eléggé szurták a szemem.Lesz ami lesz alapon úgy döntöttem lefestem őket.Vettem alura való alapozót,szórókittet,akrill festéket és lakkot.A felniket felcsiszoltam.Nem fémig,csak hogy eltünjön a sok retek.A mélyebb padkanyomokat kijavítottam kétkomponensű kittel.Jött egy vizes csiszolás 600-as papírral.Majd az alapozó és a szórókitt.Ezután egy ujabb csiszolás 2000-es papírral.Belül ezüstszürkére fujtam,kívül a leg világosab keréktárcsa ezüst ment rá.Két sor festék után két sor akril lakk jött és kész is.Nem lett 100%-os,de összességében elégedett vagyok a végeredménnyel.A télen a nyári szettet is meg fogom csinálni azt hiszem.



Elfogyott a hátsó fékbetétem! Edericsen KicsiSzabi végezte a munkát, gyorsan, szakszerűen. Köszönöm!!!
Hátsó fékbetét, TRW: 14.000.-
114360 km
Vásárlás előtt már lebeszéltük Csörivel, hogy náluk hagyom az autót és lecseréljük a kötelezőket.
Vezérlés:
VÍzpumpa: 13.000.-
Fékolaj:
Olaj:
Levegőszűrő:
Pollenszűrő:
Olajszűrő:
Két nap alatt megvolt és elégedetten távoztunk! :D
112712 km
Teljesen spontán jött! Megláttam, lecsekkoltattam, előlegeztem, kifizettem és végül átvettem a kulcsokat. A srác kintről, Grazból hozta. Csörit (akinek ezúton is szeretném megköszönni, illetve a Csörgő Autószerviznek) megkértem infózza le, nézze meg. Patentnak Ítélte, az Ő szavára meg ugye adunk!!! :D Alkudni nem lehetett, ennyi volt és kész. 112.500 km volt az órában. Belül szinte azonnal megcsapott az új autó illat! Fantasztikus volt és egyben félelmetes. Igazi sportautó!!!
Ma Marklarnál jártam... A hátsó tengelyen lévő fékerő elosztó rugója eltört és ahelyett próbáltunk halászni egy kevésbé rosszat. Találtunk... majd eldől meddig bírja. :)
...ezek történtek az első (majdnem) fél évben:
- km óra állás vásárláskor 71.800 (2016.03.23.)
- szervíz I: olaj és szűrő cserék Fiat Riegler 2016.05.17. - költség: 42.168 HUF
- szervíz II: váltó olaj csere (mert picit karcos volt az érzet), első fékbetét csere (mert csikorgott) Csörgő Szervíz (http://alfaamore.hu/tagok/csori) 2016.07.08. - költség: 37.464 HUF
- Giulia teszt 2016.07.23. hogy tudjam, milyen az Alfa jövőképe - jelentem, jó az irány!!
- km óra állás 2016.09.14-én 80.009 - sajna pont lemaradtam a 80.000-ről.... anniyra vezettem... :))



Elkezdtem szétbombázni a belsejét. Nagyon király kis szerszámos táskát vettem tavaly a lidl-ben. Hát imádom. :D A cuccokkal mindent szédszedek. Tuti AR-hez gyártották. hehehe
Szóval van pár érdekesség, azonkívül, hogy a 18 éves kocsiban az ülések alatt mindenhol kosz van. jó volt ideje odatelepedni. :)
RCA, tápkábel egyoldalt ment el. Nem tudom miért. Az én régi vastag tápkábelem néhány 10 centije benne maradt. :D Nem tudom az miért nem jött ki.... :P
Jobb hátsó lámpa izzói megolvasztották a belső részét. ezen dolgozni kell. De nem tudom, hogy sikerült a téma.
Gyertyáim elég kormosak. Lehet segített neki a 100as benzin. :) Kurva...több kép is lesz, de ezt most a ház előtt csináltam, mert unatkoztam. :)



A sok kínlódás, akkumerülés és riasztó betegségekre végül meglett a megoldás :D
Hát mi más, mint az aksi. Júniusban kapott egy 72est megint. Azóta minden király. Riasztónak nincs baja, mint ahogy először gondoltam....

A szokásos olaj és szűrőcserén kívül kapott egy vadonatúj Turborail turbót, egy új Pierburg VNT szolenoidot, és betoltam egy klímaszervizbe is, ahol átnézték teljesen, fertőtlenítették a rendszert, és cseréltem szárítószűrőt is.
Vezérléscsere is volt, szőrőstől-bőröstől.
Egyéb apróságok: új csomagtérteleszkóp, fékolaj, ablakmosó spricni.
A hátsó ablaktörlőmotor is megadta magát, de ott csak a tengelyre rakódott rozsda volt a gond, úgyhogy azt egy délelőtt alatt újjávarázsoltam.