Blog
Az autót, mint otthon kiderült 4 x 100 (kb. Opel) lemezfelnikkel és téli gumikkal kaptam, mozgókúpos csavarokkal rögzítve. Nagyon nem tetszett. Gyors keresgélés, körkérdés és bíz Jojie cimborámnál lapult a csodás alu (4 x 98, R14) garnitúra, melyet a Bánki bowling verseny és Alfa találkozó alkalmával át is vehettem a rendezvény helyszínén, a sejtelmes fényű parkolóban. Köcce Jorjie! :)

2016.10.26. Beköltözött. Új verda a placcon! :)
Egy hölgytől vettem, aki nem sokat, vagy inkább semmit sem csinált az autóval, mint karbantartás...
A motor hűtőventilátora nem működött, ezért a műszerfalra be volt húzva egy fehér kábel, kapcsolóval a végén... hmmm... mi lehet... Gyors szemrevételezés után kiderítettem, hogy az előtét ellenállása kuka... szinte nincs is. Uzsgyi Marklarhoz és máris lett egy szép
0,18 Ω-os darab, amit sebtiben be is szereltem és lám, jó a venti! :)


Az autó kb egy hónapja van nálam az alábbi alkatrészek javítása, takarítása, ápolása :
219.000Km kb.
olajcsere :selénia 10w60
légszűrő ,pollenszűrő ,olajszűrő
légtömegmérő ,pillangó szelep takarítás ,kenés.
refó ,féklámpa izzó csere
biztosíték csere ,szivargyújtó ,kapcsolók kólamentesítése.
akksi ,komplett hátsó szélvédő lapát.
hűtővìz.
Lógott a kipufogó és el is volt repedve a lambdaszonda előtt, meg el is volt dugulva a katalizátor. Flexibilis csövet kicserélték, stb....
Az eredeti rendszámot vissza kell adnom az előző tulajdonosnak, így új rendszámot is kapott az autó az átírással egy időben. A rendszám valószínűleg annak a képlete amiből azt a gyenge 160e Ft-ot kalkulálták amibe a komplett átírás került:
Átírás=NxN-746
Megkapta Silverfox az új bolgár rendszámot. Kis közben járással sikerült elintéznem, hogy a négyzet alakút kapjam előre, bár sajnos erre felé ez is jóval nagyobb, mint kéne. Mindegy, ez van.

Ma reggel egy kis tócsára lettem figyelmes a kocsi alatt. Elsőre nem tudtam eldönteni, hogy mi az, ezért beraktam egy fehér lapot alá. Így kiderült, hogy fagyálló. Benéztem a motortérbe, de sajnos nem látom hol ereszt. Részletesebb vizsgálatnak kell alávetnem - csak ne kéne dolgozni, lenne időm Silverfox-szal foglalkozni...
Tegnap kifogyott belőle a nyári. Castrol Biofixet tettem bele, kb fele-fele arányban elkeverve ioncserélt vízzel.
Castrol Biofix 2 liter: 2380 Ft
Ioncserélt víz: 400 Ft

5W40 full synthetic olaj valamint olajszuro,pollen,levegoszuro
144000 miles
Az elso MOT csak nem lett meg csonk nelkul. A kuszobon volt egy szep lyuk, amit a munkahelyemen sikerult bevarni, de ponthegesztessel javitott kuszobot nem engednek at igy jott az okositas es ahol tudtam megtakaritottam a rozsdatol az alvazat es alvazvedovel lekentem a kocsi teljes aljat es lenyeges volt, kellett. Nem egyszeru csak a kezi emelovel es jarda padkan megoldva, de sikerult elfedni es atment(igaz masik helyen, de ez mar az en titkom)