Blog >> registered
GT Cartárs kocsiján nagyon megtetszett úgyhogy nekem is kellett egy 😁
Ablakot előtte szépen letisztítottam
Tegnap megjött egy pár új Registered Alfa Driver és egy pár fekete Biscione matrica az index alá. Az autó Tuingmannél van futómű vizsgálaton, illetve olajcserén. Ha hazajön, megkapja a matricákat és egy telipolírt. :)
Végre. Már 3-szor álltam neki, kétféle laptoppal, hogy csatlakozzak az ECU-hoz. Nem sikerült. Aztán leesett a tantusz, nem állítottam át az interfész típust a MES-ben VAG-COM-ról, ezért nem jött össze.
Banális hiba, ez van, ha az ember 5 perces időosztásban csinálja a dolgait. Ma volt normálisan időm, beállítottam, és működik.
Egyúttal nulláztam az olajcsere számlálót és saját megnyugtatásomra az ECU-ban is megnéztem a km óra állást. Ami természetesen stimmel.
Mindenképp megnyugtató, hogy tudtam csatlakozni. Egyúttal megvettem a MES 3.3 regisztrált verzióját. A funkciók miatt is, ennyit meg is ér, és azt mondom, hogy egy ilyen komoly fejlesztést ennyivel támogatni, ez a minimum. Hasznomra lesz ez még biztos.
Annak idején előrelátóan nem 2 db Registered Alfa Driver matricát rendeltem GT cartárstól, hanem 6-ot. Így most az új autóra is felkerült kettő a B-oszlop tövéhez, az oldal üvegre.
Ugyanakkor felkerült a hátsó ablakra a 2014-es, jubileumi Alfacity levonó is, 3 darabban, vízszintesen elhelyezve. Szerintem vagány!