Blog
Úton vannak a következők, várhatóan januárban kerülnek az autóba:
- fekete-ezüst logó előre-hátra
- led H7 a tompítottba
- váltógomb



- klímavezérlő panel izzók cseréje
- Ablakemelő panelek tisztítása a ragacsos körömnyomos gumitól (denaturált szesz)
- tükörborítások, hátsó lökhárító prizmák, hátsó lámpák festése/sötétítése fekete Plasti
dippel (maradt korábbról egy doboz)


Harmadik kör(apróságok):
- alsó motorvédőlemez (gyári bontott)
- 2db hátsó kerékjárati ív betét (gyári bontott)
- 2db motorház emelő teleszkóp (gyári bontott)
- Bosch önindító (gyári bontott)
- jobb hátsó fényvisszaverő prizma (új gyári)
- hátsó ablaktörlő lapát és kar (új gyári)
- oldalsó sárga index búra cserélve fehérre + sárga T10es izzók (újak)


Második kör:
-kipufogó csere(gyári komplett el volt rohadva..hangja mint egy zuhanó repülőnek)
Paragi sportdob lett helyette új bilinccsel


Első körben cserélve lett:
-vezérlés szett (Conti)
-vízpumpa (Hepu)
-olaj, olajszűrű (Selenia 20K, Mahle)
-levegőszűrő (Filtron)
-pollenszűrő (Filtron)
-jobb felső lengőkar (TRW)
-hátsó féktárcsák, betétek (Ferodo, Ferodo)
-led rendszámtábla világítás
-led belsőtér világítás
Munkadíj+anyagköltség
km: 125500

A felirat a két első szőnyegben bal oldal : "Melcsi", Jobb oldalon : "Tomcsi"
Mert amit régebben csinaltattam szőnyeget még a másik dieselbe annak a felirata jobb elől a : "Melcsi". Ezért most fordult a helyzet mivel az asszony autója és én kerültem az anyós ülésre ha az övével megyünk :D

Jézuska ide is hozott ajándékot :) tavasztól-őszig fog használatban lenni :) a két első szőnyegben a szöveg : "Twin Spark 16V ". Télen marad a gyári gumi taposó...

Első széria:
1 - Pók középkonzolja a használati utasítás szerint, rádió nélkül
2 - Pók vásárlás kori állapot
3 - Pók ezüst konzollal
4 - Pók az új JVC rádióval
Első facelift:
5 - PHuBi használati utasítás
6 - PHuBi vásárlás kori állapot
7 - PHuBi a Pók rádiójával
Második facelift
8 - gyári állapot (thx bedecsSP Cartárs)








Régóta szemezgettem már vele.Ami visszatartott,hogy nem volt kedvem kábelezni.Be kellett volna kötni az ajtók nyitásérzékelőjéhez,meg 12 voltot is kellett volna vinni az ajtókba.Ráadásul nem egy e-bay-es kütyübe belefutottam már amit autóba hirdettek 12 voltosnak,de 5.5 V kellett neki.Most viszont szembe jött velem a tuti.3 db AAA-s elemmel működik,és hall szenzoros.Nem kell a nyitásérzékelő csak egy mágnest kell felragasztani a küszöbre.Elvileg a kárpitra kellet volna tenni kétoldalúval,de ez a megoldás nem nagyon tetszett.Ráadásul a mágnest se lett volna hova feltenni.Az ajtókárpitokat viszont gondolkodás nélkül szétvágtam alulrol.A kütyüt felragasztottam egy l alakú lemezre,amit két csavarral rögzítettem a kárpithoz.Így nem látszik abszolút,csak ha valaki aláfekszik a nyitott ajtónak.Az elemcsere is megoldott íly módon.És a pici mágnes se látszik,csak ha nyitva az ajtó.Ha már lúd legyen kövér.Mind a négy ajtóba rendeltem.
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1514226260-10503-blog.jpg
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1514226284-10503-blog.jpg

