Blog
Lepottyant a jobb hátsó fékbetét kopó része. vszeg még gyári lehetett és a 14 év megviselte. 1-2 hónapja vettem egy fekete JTDm-et, főleg alkatrésznek. szegénykét lepasszolta a gazdája, de előtte egy halom cuccot kicserélt rajta, többek közt a fékrendszer nagy részét is. alig kopott tárcsák és betétek (ATE) kerültek ezért a kocsimra. bontásnál összejelöltem mit hova kell majd összeszerelnem. csúszkák megpucolva és újra zsirozva (grafitos), dugattyú szilikonozva (tökéletesen mozogtak szétszedéskor is), betétek megreszelve, lemezek letakaritva a jobb mozgásért, kerámia paszta ahova kell. összerakásnál loctite menetrögzitő, és karizom nyomatékkulcs :)


Sok-sok honfitársunkkal egyetemben mi is kihasználtuk a hosszú hétvégét. A szálláshelyen és általában mindenhol magyar autókkal találkoztunk. Hallstatt belvárosában volt hogy 7 magyar autó jött egymás után.
A cél Hallstatt és a Dachstein volt. Az előbbi meglett, az utóbbi a sok látogató miatt nem (beteltek a helyek a foglalásokkal).
900 km mindenféle jóval:
- autópálya (120 km/ó, tempomat, csukott tető 22 fokban)
- szerpentinek (nyitott tető)
- országút (nyitott tető)
Természetesen mindez kátyú mentesen.
Összesen 4 deci olajat kellett rátölteni, tehát a MOTUL se megoldás.




A baloldali lámpa magasságát akartam volna feljebb állítani, de nem akart feljebb menni, viszont le sem esett, hogy maga elé világítson. Kiszereltem, aztán lámpa búrát le és kiderült hogy eltört a ház amiben benne van az állító fej vége. Csere bontottra.
A kábelek szigetelése is rossz volt, ledobta a gyári védőréteget. Be lett tekerve szigetelő szalaggal a biztonság végett.
A jobb oldali lámpa szigetelése is néhol rossz volt, de sokkal jobb állapotban mint a bal oldali, szintúgy szigetelve.
A jobb első index lámpa búrája leesett kiszerelés közben, az újra lett ragasztva.
Végül be lett állítva a lámpa magasság is. Most már jó :)
A füstölés végett egy picit visszább állítottam a füstcsavaron, most aligha látszik valami füst lepadlózáskor. Kicsit lomhább, 2500as fordulattól kezd el húzni igazán. Városban teljesen jó lesz így :)



Le-felhúzásnál mikor a közepénél járt az üveg , brutálisan nyikorgött-nyöszörgött. Tiszta ciki volt, így szétszedtem a kárpitot, minden sínt, és vezetőt megfújtam.
Azóta teljesen hangtalan. :)

- Levegőszűrő (Mann C15007)
- Pollenszűrő (Mann CU23009)
- Motorolaj (Selenia PE WR 5W30 4,2 liter) és olajszűrő (Mann HU 8006 Z)
- TCT hidraulikaolaj (Liqui Molly 1127 Zentralhydraulik-Öl 0,5 liter [csak a tartály])
141 750 km
A múltkori csere után kiderült hogy az egyik porlasztó alatti alátét már nem olyan jó, és ki szivárog az üzemanyag. Most ki lett cserélve és eddig okes. Már kevésbé füstöl a kis TD. Mondhatni hogy egészségesen.... Remélem így is marad :) mindenesetre kapott új Üzemanyag szűrőt és még 50km-rel ezelőtt a Liqui moly-tól egy üzemanyag rendszer tisztítót. Majd szépen kidolgozza magát és meglatjuk.

2db első stabpálca csere
Ruville
281000 km
Óriási csendélményben van részem végre. Nem kopog :P
Kipufogó rendszer részleges cseréje... A katalizátor egy másik kör lesz még...
Generátor felújítás és görgő csere
0
600
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Junior
- 4C
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- MiTo
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa reklám
- Forma-1
- Alfa tuning
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10