Blog
Kapott újszerű hátsó lámpákat a bella uv szűrős fóliával, hogy tovább tartson a szépség, kapott új téli gumikat a régi Nokianok helyett, Debica Frigo hp2-re esett a választás....és a váratlan esemény, folyatni kezdett a nagynyomású szivattyú, már korábban szivároghatott, de nem volt egyértelmű a bűnös, mostanra az lett, szivattyú már lekerült-felújítás folyamtban, remélem a hét második felére már mehet vissza a helyére.







A tavaly vásárolt, max 10 ezret futott téligumik egy frissen vásárolt 15-ös tojástartós felniszettre kerültek, fateromnak jutott még belőle egy szett közepes téligumi is.
Az akksim már 2 éve is haldoklott, fogalmam sincsen hogy bírta ki ilyen sokáig, kellett egy másik a 71 AH-s Varta helyére. 74-es Exide-ot vettem, úgy pörög az önindító, hogy csak na :)
Volt még olajcsere, mert idén pörögtek szegénybe a km-ek, Liqui Moly 5w40-et kapott, ahogy szokott.
Most egyelőre ennyi, még lesz pár apróság, de másra kellett a pééz :)
Km: 293.000 :)
Kép: ilyen csodálatos időre sikerült időzíteni a kerékcserét, meg ofkorz az olajcserét is... gratulálok magamnak :D

Sziasztok,
Pár napja visszakaptam a kicsikét. Megvolt a fényezés is. Igazából szép lett, de vagy az én szemem nagyon jó, vagy másoknak nagyon rossz, de rajtam kívül senki nem látja, hogy hol lett fújva az autó. Végül is egyenlőre a célját elérte a dolog. Rozsdamentesek lettünk! Természetesen kapott egy komplett alváz és üregvédelemet is. Aztán a későbbiekben úgy is más színben gondolkodom. A hátuljáról a feliratok lekerültek, bár utólag gondolkozva az emblémát is el kellett volna tüntetni. A következő lépés a komplett első futómű felújítás lassan kezdetét veszi.
Km:245000



Majd egy hónapja nálam is fent van a téli szett. Elég béna a 17esekkel, de ez van. Nyárra megint új gumi kell, mert a bal első meg lett kajálva. Futóművet át kell nézni.
Pollenszűrő, üzemanyag szűrő is cserélve lett.
Új patentokat kerestem a küszöb szpojlerhez, mert megőrülök tőle. Ford patent. Kicsivel nagyobb a mérete. Ahol elengedett a másik ott kicseréltem. Eddig jónak tűnik, de tuti elszóltam magam. Majd az egészet riplészelem... számok a képeken.


Mivel típushiba a besárguló ködlámpa és sokat is ront az összképen, ezért rendeltem két új ködlámpát.
Cseréjük nem volt bonyolult, szemből lepattintható a műanyag, majd 3 csavar fogja és a csatlakozót kell széthúzni. Kb 30 perc alatt megoldható a két db cseréje. Az eredmény a képek között.




Elgurultunk Várpalotára hogy Csöri elvégezze az elvégzendőket:
- olaj- és szűrőcsere,
- pollenszűrő csere,
- első ablaktörlők cseréje (Bosch),
- A gázolajszűrőre menő cső, amelyik a múltkor leugrott.
A hátsó fékeket megszemlélve kaptak még időt a következő szervizig.
139.679 km




A hátsó lámpabúrák alatt is egy korábbi "kendács-szakkör" nyomaira bukkantunk.
Még pár kép azért az első fényszórókról. Sajnos, a "pre" állapotról nincs képem, de ahogyan kinéznek, kb. úgy is világítottak. 2 db FL-előtti jó állapotú projektoros fényszórót kellett beáldoznom a cél érdekében, de nem volt nagyon más választásom!
Az élmény, hogy látszom és látok, megfizethetetlen! :-))












Rendbe raktuk a pislákoló fényű xenon lámpákat (thx. "JETi" cartárs), amikkel életveszélyes volt a közlekedés. A látvány, ami fogadott, letaglózó volt. Ilyet azért ritkán lát az ember. Beszéljenek helyettem a képek!!












Tegnap levizsgázott szépen. Csont nélkül 17 évesen. Kézifékkötelet kellett előtte cserélni mert lógott. Soha semmi gondja nem volt a vizsgák során(12 éve van a családban). Ez volt az első, hogy előtte valamihez hozzá kellett nyúlni. Ennél nagyobb baja soha ne legyen. :) És jövőre már nagykorú lesz a drága. :)