Blog
Így közel 1 év és 2 szerelő(futómű állítás) után, végre sikerült egy olyan szakít találni, aki be is tudta állítani a futóművet! Végre nem eszi a gumit.
Ennek örömére kapott előre 2 új téli gumit! 🙂
Műszaki vizsga 2019.01.05.-2021.01.05
Első féktárcsa/betét csere. Eredeti, gyári Alfa Romeo tarcsát és betétet(utóbbi beszállítója a Galfer ha jól tudom) kapott.
Megdícsérték amúgy, hogy nagyon rendben van, bevallom ez a célom és úgy látszik jól haladok vele :)

Ma elővettem az aksit feltöltèsre , pènteken pedig a gumikat felnyomom 3-ra mert az a múltkor sajnos lemaradt.
Elkészült, el sem hiszem :-) Furcsa volt beülni és eljönni vele. Szerintem Robinak is, mert vagy 5 percig még járkált az autó körül, ellenőrizte mégegyszer az ajtók záródását, nézett ide, nézett oda. Aztán csak beültem, megköszöntem a srácoknak mégegyszer a szép és alapos munkát és elindultam az autóval haza. Működik minden, szépen óvatosan hazahoztam.
Itthon kicseréltem az akkumulátort, kicsit rendbeszedtem a sarut, ellenőriztem a folyadékokat, vissza került az EÜ doboz, kicseréltem pár kerékcsavart, átnéztem az autót.
Aztán indultam is vele, pár dolgot a közelben elintézni.
A fék is magára talált 10-20km alatt. Fura érzés, kész, működik, olyan mint volt, csak szebb. Sokkal szebb. Az autó mindig ilyen volt, nagyon újszerű és öreg egyszerre.
Illik hozzá az új ruhája..


Szerettem volna a színes jeleket fekete-ezüst Giulia stílusúra cserélni, face gt-csoportos kiirásomra Bálint András cartárs hamar reagált, köszönet neki. A régi légzsákomon benyomódások voltak láthatóak, a minőségügy valószinű nem nézte mikor beszerelték. TZoli cartársnak hála elcseréltük egy szépre, így ez is szép lett.



Eltelt pár nap megint, de végre akadt újra pár órám. A gumidugók, patentok megérkeztek, hát felszerelkeztem a saját szerszámaimmal és kimentem Robihoz. Persze hogy bevállaltam... nekiálltam kifuratolni a küszöböket. Valamiért úgy gondoltam, hogy úgy lesz a jó, ha nem patentok hegyével karcolgatunk, hogy hol legyen az a lyuk.
Vittem a precíziós tuning Metabo-t, pár friss fúrószárat, lépcsős süllyesztő fúrót és ami a legfontosabb, tolómérőt és tűfilcet.
Szerencsére a legelső furat a sárvédőben mindkét oldalon megvan, tehát volt támpont, nem kellett újra kitalálni a toldat helyét, adta magát.
Két órámba telt, "többször mérj, egyszer fúrj" jelszóval elkészíteni mind a 12 furatot.
Nem fájt megfúrni, így lesz ez jó. Viszont meglepően nem ment könnyen, vastag az a lemez. És legalább láttam, hogy a küszöbön van anyag bőven, nagyon tisztességes védőréteget kapott.
Fotón már nincs megörökítve a furatok lejavítása, mert időre rohantam, szóval szépen kijavítgattam, aztán huss otthagytam az egészet. És remélem holnap egy tényleg kész autó vár majd. És még egy alapos belső takarítás...




Sok pozitív tapasztalat körülöttem, hát vettem én is egy szettet. Természetesen nem voltam elégedett a gyári izzók teljesítményével ,azért jutottam el ide. Persze nem lehet lámpa kivétel nélkül megúszni a történetet, amit lökös levétel előz meg, de elég félig. Sötétben még nem teszteltem, raktam be szerszámot is ,hogy beállítsam majd sötétbe,hogy jól lássak ,és ne vakítsak senkit. Egyelőre tetszik, fiatalosabb a fehér fény miatt az autó.


