Blog
Közel 3 év után eladtam.
44.000km-t tettem meg Vele hibamentesen.
Imádtam, de sajnos az utóbbi évben alig használtam.
Remélem jó kezekbe került.

Sikerült lefrissíteni a navigációt 2016-2017-re
Facebook-on egy alfás car társ osztotta meg a folyamatát és a linkeket.
Csupán egy 8 gigás micro sd kártyát + sd foglalatot kellet beszereznem, a régi 2011-es gyári kártyát hagytam eredetiben.
Tesztelve, tökéletesen működik
https://www.gpspower.net/alfaromeo-fiat-lancia/352674-internav-radionav-navteq-maps-2016-2017-maps-keygen-tutorial-included.html?fbclid=IwAR2Y1wJVcTTQZ4XH8oxDdnnuvujty-oV5ZQ6cqOoZOeA1HYpZ9jpu3Pnd9Y
https://mega.nz/?fbclid=IwAR2JD-ZuEA9vEawF7977CIUZxpOtkbAeg35xKqdjqAd-dOT3Ze_3KidUayg#!yfRVgQyB!179AvR-HykDwgrB8MxTyRiN8E9gycl2_PJaV8BuqimI
https://mega.nz/?fbclid=IwAR0lxrOiH1IYDRHWMKi41irGLXdnI2zqXAKLdFsbvdkN9W_6lmaA3-nf3wo#!uXBFSAjA!sv8ZYvy5Nh7ta-YtXYhZEZ0eehfaLB9LfHTxunOP0NQ
Hátsó fék tárcsa+betét csere.
Ahogy előre, itt is az ATE bevonatolt tárcsát és ATE betétet választottam.

Csütörtökön elvittem a nyári kerekeket a gumishoz,hogy centirozza ki őket.Akkor néztem,hogy az első tengelyen levő gumik belső széle eléggé megkopott.(2.kép) Kicsit elkeseredtem,de a srácok a fórumban megnyugtattak,hogy nem annyira vészes ez még.
Úgyhogy ma át is cseréltem a kerekeket. Felnitisztítóval lekezeltem mind a 8 papucsot. A téli gumikban még van egy szezon,5-6 mm profilmélységü mind.
A téli kerekek 10922 km-t futottak ebben a szezonban.
Km állás a cserekor: 295009




2 év után elköszöntem a vérvörös tetőtől. Több oka is volt, sajnos nem sikerült túl jól az előkészítése sem a fújása 2017-ben, illetve szerettem volna ha egy kicsit jobban beolvad az autók közé, piros tetővel eléggé egyénre szabott volt. Nem volt kis munka lekaparni a festéket a tetőről, mivel előző munkáim csiszolásának nyomai látszottak mindenhol, így úgy döntöttem, hogy fémig csiszolom, minden szart leszedek a tetőről, amit eddig ráfújtam. 10 réteg anyagot szedtem le róla... 10-et! Nem is volt hozzá elegendő a P80-as csiszoló korong :D Egy hétvégém ment erre a munkára. Majd következett az előkészítés... egy kis gitt, majd csiszolás csiszolás csiszolás, majd wash primer és 2 réteg 4:1 filler. A fényező kollégám mondta, hogy ne siettessem nagyon a filler visszacsiszolását, mert egy ideig eltart neki, amíg beül rendesen, így egy hét pihenés után sikerült visszacsiszolnom és előkészítenem a fényezéshez. Jobb lett, mint volt, teljesen más élmény fényezőkamrában fújni, mint otthon a garázsban. Hátra van még egy polír és az összeszerelés, illetve a két küszöb javítása, de egyre közelebb vagyok a célhoz.












Nézzük mi lett kiszerelve PHuBi-ból:
1. Kipufogó tömítés
2. Hengerfej tömítés
3. Szívósor tömítés
4. Karter tömítés
5. Vezérműtengely szimering
6-7. Szelepszár szimering
8. Vízpumpa (látni a piros víz nyomát)
9. Hengerfej csavarok
10. Hajtókar csapágyak
11-12. Dugattyúgyűrűk












A vezérlés csere alkalmával szerelöm látta hogy ereszt a tömítés, én tudtam de nem szántam még rá időt.
Alex rendelt nekem gyári tömitést, és ma elvittem hozzá az autót, és megcsinálta. Kb 1,5 óra volt. Addig jót beszélgettünk az Alfákrol.



Hátsó fékpofa csere segítséggel megtörtént. A fékpofák ajándékok voltak :) Vár még rá egy bölcsőcsere.