Blog
Olaszországi út után búgó hang hallatszott az első futóművek felől, valamint egy ideje már a hátsó futóművek felől kopogás jött, úgyhogy soron kívüli szervízt ütemeztem be.
A jobb első csapágyat és a hátsó stabpálcákat kellett cserélni.
-Megerkeztek a Race-shop-tol rendelt cuccok:
-Kek csuszasmentes aluminium pedal szett (6000 Ft)
-Kek menetes 5+1 fokozat megjelolesu fem valtogomb (4000 Ft)
-CZ mestertol szerdan hozom el a Cuore Sportivo rendszamtabla tartokat (4000Ft)


Ebben az idényben sajnos még elő sem vettük... idő szűkében lehet, hogy sajna nem is lesz. Néha beindítom, garázsból ki-be gurulok és ennyi....forgalomból ideiglenesen kivonva :/
Kelleténél hosszabb szenvedés* után végre kicserélődött a féknyereg! :-)
* sípolt --> fékbetét, féktárcsa csere.. sípolt --> csúszkák cseréje.. sípolt --> fékdugattyú polírozás, csúszkacsere 2.0... sípolt --> átjáratás. csúszkák újra kenése, dugattyú polírozás 2.0... sípolt -->
Na és itt untam ezt meg, mint kiderült, berohadt folyamatosan a fékdugattyú, így bal hátul a komplett nyerget, dugattyút, csúszkát, porvédő gumit vadi újra cseréltük, háta alkatrészes havernak jó áron új kütyü ment bele, hála szerelő havernak aki jó áron a vasárnapjából rászánt egy órát.
Kövi projekt a kézifékbowden lesz, az is látott már jobb napokat, nem nagyon használom de ne ezen múljon! :-)
231090 km-nél újra kinyomtam az 5000 km-el ezelőtt cserélt felső lengőkarokból a szilenteket, mert nagyon nyiszog az első futómű. Porszárazak voltak a szilentek, annak dacára hogy telenyomtam fújható Motip lítiumos zsírral. Ez nem jött be, így most szilikonzsírral kentem meg alaposan, víz és olajálló, gumitömítéseknél használatos. Egyben kicseréltem az első stabpálcákat is ha már volt a polcon. Kamoka márkájú. A nyiszogás továbbra sem szűnt meg, így a stabilizátor rúd szilentjei lesznek a ludasok, tudtam is hogy cserések.



Első lengéscsillapító, toronycsapágy, gumibak a lengéscsillapítóra. + munkadíj
Felkerültek az új felnik. A nagy féknyereg miatt szükség volt 20 mm-es szélesítőkre. A végeredmény magáért beszél, imádom :). Egy kis ültetéssel még lehetne rajta pofozni, tervben van egyállítható futómű is. Mindenesetre jól áll neki a Ducati Corse.






Felkerült a kipufogó. Új gumibakok mindenhol.
Valahogy a kipufogó tartó fülek nem ott helyezkedtek el ahol kellett volna, pedig 46ról való volt. A tartókat át kellett hegeszteni, és még 3 centit meg kellett toldani a kipufogó hosszát hogy ne feszüljenek a gumibakok. Ezen így lett jó.
Kapott festést 2x, aztán bírja ameddig bírja... ;-)






Fékbetétek és tárcsák cseréje elől, megtörtént. Minden ment könnyedén, öcsém segített.
Trw szettet kapott.
162250km






