Blog
A szélvédő sajnos eléggé karcos volt, a lapátnak köszönhetően. :/
Gyári PILKINGTON ment a helyére.
Eszméletlen szép ez az autó! :)




2 év után megkopott az első és hátsó embléma, úgyhogy cseréltem őket.
A scudettot pedig carbon fóliával lefóliáztam, ezzel egy kicsit feldobtam az elejét.




Jobb oldali féltengely csillagot cseréltem a gumiharangal együtt. Kicsit úgy néz ki mintha beázott volna. Az egyik görgő volt berágódva. Alatta némi rozsda, meg a gumiharangon mutatkoztak az öregedés nyomai, de nem volt kiszakadva, még is szórta a zsírt. Elég kevéske is maradt benne és folyós állagú. Szerelés közben feltűnt, hogy a felső lengőkar szilentjei nagyon szorulnak, így ezeket is újra zsíroztam. Képet sajna nem sokat csináltam mert szorított az idő...

Tavaszi, olaj szett csere.
-Motul olaj
-Olaj szűrő
-Pollenszűrő
-Levegőszűrő
-Gàzolajszűrő
-Klima tisztító gránát
Közben 5 hiba előjött, természetesen kopó alkatrészek, ezt idővel orvosolni kell de összességében minden rendben. Képek hamarosan. 😉
A régi kicsit le volt roggyanva. Cseréztük egy ua.olyan 652 éves kínai manufaktúrából származó handmade példányra ezeöccáé... :)

Csak 1 hétvégét kértem az Alfától, hogy ne szopasson meg. Csak annyit kértem, hogy vigyen a XV. kerületből Dunakeszire, majd Kesziről a Hungexpoba, de amit kaptam sokkal több volt annál, mint az igényem. Mit is kaptam? 4 darab befogó féket, fél óra álldogálást az út szélén, egy autómentős segítőkészségét (ami a 4 km-ért amit vitt 20 ezrembe került), illetve a szomszédok mosolyát az arcukon, ahogy a lakás előtt lepakoljuk a trailerről az autót. Csodálatos. A fékrásegítő elromlott, ez okozta a hibát, de már nem érkezem megcsinálni, holnap el kell foglalnom a helyem a B pavilonban AMTS-re. Köszi Alfa, én így szeretlek :*.



A rendelésnél kimaradt az x-elgetésből, bár húzós ára miatt nem biztos, hogy bánom :) Thomyfolia-nál csináltattam ismét, szépen dolgoznak. 35%-os fólia került fel a B oszloptól körbe.
Multkorjában kihagytam egy csavart az intercooler tartójából, már lábon volt a kocsi mire észrevettem, ma volt egy kis időm hogy berakjam a helyére. Kerék le, dobbetét kicsavaroz és kis szenvedéssel de visszament. A lustaság pedig : már jó egy éve csinálom az emelőt mert enyhén visszaenged. A másik lustaság : nem bakoltam alá az autót. Most hogy volt időm lepucoltam a csonkállványt is, lefestettem. Eldumáltam az időt, és az emelő leengedte magára az autót. Még szerencse hogy a bal oldalát, így az a küszöb sérült amin amúgyis kijött a rozsda. Fával visszakalapálgattam hogy fentről viszonylag normális képet mutasson. Így felkerült a javítandók listájára a balos küszöb végig, kulissza csere, első három kipufogó függesztő cseréje, hátsó köd és tolatólámpa vezetékének javítása és tolatólàmpa komplett cseréje. Tervezem a szívócső takarítását is. Előbb-utóbb a sok pályázás miatt a szélvédő is cserés lesz, illetve a fényezés körbe javítása is le van beszélve késő nyár-kora őszre.




