Blog
...Hát ez lett a történet vége.
Nem lett volna rossz ezzel kezdeni, direkt elvittem futóműveshez,hogy mondja meg mi a baja, és kicserélem ,vagy kicseréltetem. Erre kaptam egy tök fals infót, hogy axiál csere, és futómű állítás , az autó persze nem lett jó.
Mintha pékhez vittem volna, hogy nézzél már rá ,mi lehet a baja... Érdekesek. Na mindegy.
Bontott kormánymű 147ből, friss szervóolaj, új bilincsek, új réz tömítők lettek cserélve.
Jobb oldalon külső féltengely gumiharang cserélve lett ,mert volt rajta egy pici repedés.
Szerelőtöl jött sok dicséret a kocsi állapotát ,és kinézetét tekintve :)
Másnap újra futómű állítás (bölcső levétel miatt), aminek kvára örültem.
262.7xx km
u.i. A kocsi piszkosul fasza lett !






Tágulási tartály anyagában elrepedvén vizet eresztett magából! Hurrá, ha már klímacsövet kell szerelnem kicseréltem a tartályt egy vadi új gyári darabra, ami után feltöltöttem és légtelenítettem a rendszert. Majd másnap elmentem vele dolgozni és mire felértem Pestre elfolyt fél liter víz a tb visszatérő könyök gyári forrasztásának törése miatt.
Ma megjött az újabb, a kocsi életében a negyedik, tartály. Összerakom, hátha már jó lesz, megelőlegeztem neki a blogot.
A költség a két tartályra és a másfél adag vízre vonatkozik :-(
Album...
Elment a gáz a klímából mint kiderült a kompresszor és a hűtő közötti szakasz eresztett, vélhetően a korábbi intercooler kiszerelésekor megstresszeltem kicsit. Új cső 33k volt, töltés 16k. A cseréhez a teljes motortérben lévő csövezést ki kellett bontani, mert az egyik toldást nem tudtam máshogy bontani. Új tömítéseket is kapott a régi cső ill az újat tömítéssel szállították.
Album...
Mindenféle furcsa rezonanciák miatt cseréltem a két felső motortartó bakot.
A karosszéria rezgések pl. motorféknél 2700-as fordult környékén jelentkeztek, meg alapjáraton erősebb remegés a kormányon a cserét követően eltűntek.
Album...
Eljött az idő, Várpalotára kellett menni. Komplett vezérlésszett, fémlapátos vízpumpa, kutyafüle.
Az indítás utáni zaj forrása is meglett: az önindító a ludas. Ennek a cseréje még várat magára.
Kilométeróra állása: 200 934
234356 km-nél beszereltem az Angliából ebay-en rendelt kis műanyag perselyeket amik a váltón a választókarnál találhatóak. Az eddigi nagy oldalirányú holtjáték szinte eltűnt. Mára csak a bovdenek nem újak a rendszerben.


4 hónap telt el az előző bejegyzésem óta. Igazából azért nem írtam semmit, met csak tankolni és takarítani kell. :) Na jó 2 hónapja kapott új féket hátra, TRW került be. Pikk-pakk megvolt a cseere itthon. Még mindig nagy a szerelem. :)
2019.07.04
Jobb első féltengely gumiharang csere.
Átvizsgálás.
Km: 149 000 km
Szerviz: Cz Tuningman
Ár: 13 000 Ft+ szivességi díj
2019 május
Fehérvári úti autohifisnél airbag hiba törölve.
2.alkalommal már a hibát sem engedi törölni.
Nem tudjuk mi a hiba.
Cca 148 000 km
A 1,5 éve 20000 km-el ezelőtt cserélt Contitech szíjtárcsa eddig bírta, ezért cserélni kellett. Már olyan hangot produkált mintha csapágyas lenne a blokk, rendesen szégyen volt pirosnál állni vele. A fórumban feltett kérdésemre nem jött javaslat a Cartársaktól hogy melyik gyártó termékét érdemes választani, (INA és Conti próbálva, sz*r mind a kettő, vagy selejteket fogtam ki?) ezért most az olcsóbb kategóriából válogattam, hátha ott nem csak a márkát kell megfizetni.
Maxgear 30-0011 18500 Ft

