Blog
Első alsó-felső jobb-bal lengőkarok cseréje.
217000km
Ma egy kis karbantartás volt.Féknyergek újra festése mert erősen megkoptak az évek alatt.Féktárcsa, betétek , fékcsövek , szilentek és féltengely csuklók ellenőrzése.Minden hibátlannak tünik.Hátsó nyergek nem voltak lefestve ezért hogy egységes legyen azt is megejtettem.A kerék miatt nehezen elérhető helyeket is szépen áttisztítottam.



33800 km, olajcsere, szűrőcsere, stb.
újabb 1 évig nyugi van
Jobb első ajtó lógott (zsanér ki volt törve belőle) , ajtó csere és színre fújás volt. (költségben: másik ajtó postával + fújás + szerelés)
Sajnos a hűtő cserének is eljött az ideje, nagyon úgy nézett ki hogy még az eredeti hűtő volt benne, ami sajnos elég meggyötört volt, valószínűleg nem volt nehéz dolga a kavicsnak ami kilyukasztotta.
Kapott egy új Nissens hűtőt és legalább kapott új hűtővizet is. Munkadíjjal együtt kicsit húzós lett...
Beszerzés megtörtént, innen:
Hátsó dob
Talán hétvégén fel is kerül, még műszaki vizsga előtt, az biztos.
Közben meghirdettem...



PaM - tulajdonomba kerülése óta eltelt 13 nap.
Most jött el a vásárlása óta, az első szevíz ideje.
Holnap reggel 8-ra viszem Csörgőékhez, Várpalotára.
Szűrők+Olaj, Vezérlés, Termosztát csere lesz.
A fékolaj és a váltóolaj állapotától függően, lehetséges hogy azokat is frissítjük.
Mondtam Attilának a map szenzorra is nézzen rá, mert alap helyzetben 0,2 bar turbó nyomást jelez.
A fényszóró magasság állító belül szét lehet esve, mert ellenállás nélkül lehet pörgetni a kapcsolóját, de nem történik semmi.. így kértem arra is nézzen rá, hátha össze tudja rakni.
Eddig holnapra ezek vannak tervben, és ha minden igaz délutánra el is készül.
Következő alkalomra pedig megbeszéltük már, hogy a futóműre kerül a sor.
Később jelentkezem a fejleményekkel.. :)
Olajcsere, első lámpa polír, hátsó stabilizátorok cseréje, műszaki vizsga.
1
596