Blog
Turbótöltő nyomásátalakító csere. A régi elfáradt,eltört az egyik pöcök rajta. Emiatt kellett egy EGR tisztítás stb.

Régóta zavart, végre kicseréltem úgy működik ahogy kell. Alapjáraton 0 a nyomás.
Bosch 0 281 002 437





Mozgalmas lesz a nyár. Egy a GDPR miatt meg nem nevezhető Cartárssal kerülünk egyet Dél-Tirolban.
1.465 km, 3 ország, 3 szállás, két fekete Spider :-)
Pár nevezetes pont, az első az Európában autóval elérhető legmagasabb aszfaltozott út:
0023 2829m Ötztaler Gletscherstraße - Tiefenbachtunnel, Südportal
0025 2805m Ötztaler Gletscherstraße - Parkplatz Tiefenbachferner
0026 2803m Ötztaler Gletscherstraße - Parkplatz Sessellift Pitztaler Jöchl
0037 2675m Ötztaler Gletscherstraße - Schwarze Schneidbahn
0038 2672m Ötztaler Gletscherstraße - Tiefenbachtunnel, Nordportal
0039 2670m Ötztaler Gletscherstraße - Parkplatz Seilbahn Rettenbachjoch
0057 2509m Timmelsjoch 2x
0095 2239m Pordoijoch
0097 2234m Penser Joch
0103 2192m Valparolapass
0119 2105m Passo di Falzarego
0121 2094m Jaufenpass
0131 2055m Col Gallina (Strada Passo Falzarego)
0234 1752m Karerpass
0414 1219m Toblacher Sattel (Sella di Dobbiaco)
Összeállt a nyári túra útvonala.
11 nap - 2.900 km - kb. 52 óra kocsikázás - 4 ország, 4 szállás és néhány hágó:
0032 2744m Col Agnel - Colle dell'Agnello
0042 2642m Col du Galibier
0048 2556m Refuge du Galiber
0073 2360m Col d'Izoard
0074 2350m Col de la Lombarde
0099 2220m Platriere-Pass
0104 2188m Kleiner Sankt Bernhard
0117 2109m Col de Vars
0129 2058m Col du Lautaret
0152 2000m Col de la Madeleine
0155 1991m Col de Larche
0166 1968m Diga di Place Moulin
0169 1950m Colle san Carlo
0268 1640m Joux-Pass
0283 1607m Col de Turini
0288 1566m Col du Télégraphe
0312 1500m Col St. Martin
0353 1371m La Cabanette
0532 1002m Col de Braus
0534 1000m Escous-Pass
0651 796m Montvernier-Straße
0699 706m Castillon-Pass
0724 642m St.-Jean-Pass
0762 477m Col de Vescavo
Meghozta a család a döntést jöhet az Új Alfa a családba. Ma megjött a szerződés és aláírtuk.2-3 hónap és mehet a menet.Neve innentől fogva öcsi aki tiszteli a bátyót(spider).
A tartályból elfolyt a szervoolaj ezért végig kell nézi hol engedett el.
Kormányműnél egy cső cserélve és egy gumicső is megrepedt a tartály alatt.

Elértem a 243800 km-t így eljött az ideje egy újabb olajszűrő és olajcserének. Eközben derült ki hogy a féltengely gumiharangok a bal oldalon ki vannak szakadva így ezek cseréje is megtörtént.



Miközben garázsdísszé avanzsálja a tél a GTAt azért csöpögnek hozzá csendben az alkatrészek és apróságok. Elég sok cuccot halmoztam már fel így szeptember óta és még úton is van pár csomag. Tavasszal lesz egy nagy szervíz amikoris mindezek beépítésre is kerülnek. Érkezett két novitec cucc amiket viszont külön blogban említek mert inkább talán a tuning kategória mint a szervíz. Az egyik egy novitec stradale gátló rugó szett a másik meg egy novitec hátsó lámpa sor. Utóbbi miatt ki is álltam a garázsból hogy beepitsem és mellékesen kicsit járjon a v6 mert már 3 hónapja vagy talán még régebb óta be sem indítottam... Közben érkezett még egy szett 18as multospoke is nagyon szép állapotban de még agyalok rajta hogy tavasszal erre vagy a 17es GTA szettre ültessük rá a gépet... Tavaszig még van idő megálmodni...😉







A hideg beálltával gázolajszag kezdett bejönni az utastérbe.... Gyorsan kiderült hogy a magasnyomású a végét járja.... Felújították és megszűnt a szag, és persze nem is ereszti már a gázolajat!
Sajnos minket is elért a tipikus 166 betegség, kilyukadt a fűtőradiátor. Vizes volt a szőnyeg, fogyott a hűtő folyadék. Ezt megfejelve a termosztát is rendetlenkedni kezdett. Országúton és autópályán nem ment a víz hőmérséklet 80 fok fölé.
Bejelentkeztünk hát Németh Misihez, aki ma orvosolta a problémákat. Kicserélte a termosztátot és fűtőradiátort, gyári Behr került bele. Ezen kívül kapott új pollenszűrőt és fagyállót.
Most már országúton is 90 fokon áll a mutató, mint a cövek.
Köszönet Misinek a szakszerű és gyors munkát. :-)




1
638