Blog
Az eredeti szervizkönyv végig vezetve van, nem akarom megszakítani a sort. Mivel az betelt, így valami más megoldást kellett keresnem.






Kerültünk egyet Hatvanba de haza már nem értünk váltó rudazatnál valami szétesett így az utolsó 5 km kötélen tettük meg sajnos.Lehet megnézzükk a szerelőmmel itt a faluba de elképzelhető hogy csak a tavaszi nagyszervízkor kerül javításra D.Z-nél.Majd elválik😔
Korábban vettem egy 2 csatornás pioneer erősítőt és egy Helix reflex mélyládát. Mivel a kábelek és az RCA már a kocsiban volt ezért nem kellett szétbontani az egészet. Az autó eredetileg Bose-s volt, benne is van a mélynyomó tartója. Ezt használtam fel az erősítőt tartó fa lap rögzítésére. Ez még nincs kárpitozva, majd később megcsinálom.
Erősítő: 10000 plusz posta
Mélynyomó: 22000 plusz posta

Cserélve mind a 2 kézifékkötél. Jobb mint a gyári :)
Befaragtam a korábban vásárolt műszert és bekábeleztem. A fehér világításával nagyon kilóg a többi óra közül de majd kicserélem a ledeket sárgára. Most az volt a fontos hogy minden megfelelően működik-e.



Lassan 3 éve volt az utolsó ezért kértem időpontot a Mestertől, ráállított mert a magyar utak kiválóak ugye... a futómű bírja azért, jó volt hazafelé kicsit megkergetni a ménest:-)

