Blog
GT-től rendeltem matricát. Küldött egy kis pluszt is. Amint visszatér az autó megszépülve, elfoglalják majd a méltó helyüket.

Hétvégén sikerült kicserélni a csapágyat. Az olajteknőben is vastagon volt a lerakódás...nem tudom az előző tulaj milyen olajat használt és , hogy cserélte. Bár nekem azt mondta csak seléna.
Szóval szétszedés után láttam , hogy az első hajtókar kotyog vagy egy millimétert. Rendeltem hajtókarcsapágyat 8 ezer volt a nyolc. Kicseréltem mindet, összeraktam most nagyon szép hangja lett. Kapott új olajat olajszűrőt.
Lefotóztam a szétment csapágyat. A tulaj mondta , hogy ő nem indulna el vele így 250 kilométert én elindultam :) Talán tízet ha mentem aztán kötélre kötöttük és vontatás. De még szerencse. Nagyon csúnya hangja volt már akkor...

Kedves Magyar Posta Zrt.! Kérlek, ne eröltesd azt, ami nem megy... megdöbbentő dolog, hogy kettő csomagból egyet sem sikerült sérülésmentesen célbajuttatni.
A másodiknál szerencsére csak a csomagolás sérült és a benne lévő fűtésbox nem, amit Alexandro küldött újra, mivel az előzőt a Posta "remek" szakemberei összetörtek.

Anno lecseréltem a FL előtti fa kormányt bőrre.
Ok, meg is voltam Vele elégedve. Egészen addig, míg meg nem láttam potom pénzért egy 156 FL kormányt légzsákkal. Meg is vettem.
Itthol nézegettem, de valahogy nem jött be. Multikormányra vágytam. (Ha sikerül, valahogy megoldom, hogy működjön is a rádióm Vele)
Szóval eladtam a régi és az újdonsült kormányt és vettem egy multisat.
Viszont itt még nem állt meg a történet. Túl egyszerű volt. 😄
Így elküldtem újrabőrözésre + tetettem rá hüvelykujj púpokat + az alját kicsit sportosabbra alakíttattam. Nagyon tetszik.
Egyúttal a váltógombot is újrahuzattam.
A Hunyadi Autókárpit -nál készült, Kisbéren. Nagyon profi és gyors munka.
Up!
Sajnos a FL légzsákátvezető nem jó a FL előtti autóba. A légzsák csatlakozója sajnos másabb. Egy FL-sből való csatlakozó ráforrasztásával talán megoldható lenne, de...
A régi átvezető duda csatlakozóját viszont 2-3 cm-l meg kellett hosszabbítani.
Így úgy néz ki, hogy a rádió kormŕny távvezérlése kivitelezetlen marad! 😞
Az összkép viszont nagyon tetszik, baromi jó a kormány fogása!
Megérte a beruházást! 😊








Valószínűleg az előző tulaj dohányzott. Emiatt bűzlött a kocsi. Több helyen érdeklődtem, de csak Az APS Scheel válaszolt, sőt nem is mondtak első hallásra magas összeget. Hétfő reggel elvittem és szerdára kész lett. Műszerfal és teljes kárpit takarítással együtt. "Csak" belső takarítást kértem, de ennek ellenére kívülről is lemosták.
Megjegyezném, hogy nem találtuk a kocsit. Olyan tiszta lett, hogy én sem ismertem meg.
Takarítás díja: 190 Eur
Céghez való tömegközlekedés 5,2 Eur. (ezt viszont sokallom)
Még nincs neve. Eleinte Mocskosnak akartam hívni a külseje és az alapján ahogy megy, de most már ez nem igen aktuális.










betét+tárcsa csere, mert lekoptak mindenütt (az első betétekben tán 1 mm volt...), illetve nagy tempóról fékezve darált / morgott a fék - ennek az oka az extrabónusz volt: bal első féknyereg egyik rögzítő furatának elvásott a menete. hurrá, lehet venni bontott nyergeket, párban.
viszont: azóta harap a fék, nem nyüszög, és nem is darál.
Délután kicseréltem az ablaktörlő motort. Régóta akadt a szakaszos törlésnél. A régi rudazat került vissza.