Blog
Szintén a futómű állapotfelméréskor derült ki, hogy gagya mindkettő, a bal oldali be volt rohadva, nem is fogta csak a jobbos.
Jobb oldali: 2300 ft
Bal oldali: 2800 ft
Km: 219500
Előzetes állapotfelmérést követően kiderült, hogy cserélni kell az alábbi alkatrészeket:
-jobb és bal komplett felső lengőkarok (TRW) 14800 ft/db
- kormányösszekötő jobb oldali külső belső szilent 3000ft / 3480 ft
-jobb és bal alsó komplett lengőkarok (TRW) 27500/db ft
-stabilizátor rúd szilentjei 2400 ft/db
-hátsó hosszlengőkar jobb és baloldali szilentjei 4400ft/db
Km: 219500
Magam cseréltem, és észrevettem, hogy az első gumik belső pereménél 1-2 drótszál ágaskodik, hozzá kell tenni, hogy az első két alu is sajnos meg lett ütve, ezért tavaszig görgőzés és 2 új gumi beszerzését kell megoldani.
A téli Hankookok továbbra is jó állapotúak, még futnak minimum 2 szezont.
Km: 219500
Mivel a ködlámpák a vásárláskor már meg voltak repedve és elég vakotás volt, azokat orvosoltam és kapott gyönyörű DEPO márkájú új ködlámpákat...mert megérdemli ;)
A ködlámpákkal együtt felkerültek a téli kerekek is a gyári 16-os felnin.



Mivel itt a rossz idő, úgy döntöttem, hogy a gyönyörű Alfa Romeo feliratos szövet szőnyegeimet nem teszem tönkre a sárral, latyakkal, így vásároltam Alfa Romeo 156 SW-hez való gumi szőnyegeket télre ;)



Újabb 2évre kapott vizsgát. A HC érték kicsit magas volt alapjáraton, de a fékek olyan szinkronban működnek amilyet még nem láttam.
186000km-nél volt a következő 10000-es olajcsere. Most is Xado 10w-60 ment bele és Mann filterek.
Sajnos a téli gumik elöregedtek (2011-es), így kapott 4 db. új Toyo Snowprox S943 (2015-ös) típusú téli gumit.
https://www.youtube.com/watch?v=V8RguR2sl4Q