Blog
Az ősszel új projektbe kezdtünk. A korábbi bontásra ítélt épületben lévő téli szállás helyett egy újat építünk. Ha az idő engedi még az idén tető alatt lesz.








Az első 2 gumimat nagyon elnyalta a Q2, így most vettem rá akciósan nyáriakat...naná, hogy idén sem kap télit, hamarosan megy a ponyva alá :) Most Pirelli PZero Nero GT került fel 225/40 R18.
Átesett a kuplung cserén az autó, sajnos a régi már erősen csúszott és mint kiderült a szerkezet is elvolt törve. Gyári kuplung volt az autóba.
Valeo kuplung került bele plusz kuplung munkahenger mert folyatta az olajat.
A kettőstömegű már volt cserélve az autóban.


Farkas Dánieltől (Riegler) ma kaptam az infót, hogy a Giulietta elhagyta a gyárat és már Lengyelországban van.
Megnéztem a gugliban a helyet. Nem kispályások...



Jó kezekbe került, szeli a sztrádákat majd, ahogy illik. Nálam nem volt kihasználva, sajnáltam is ezért.
A már teljesen elhomályosodott fényszórókat kicseréltem, a látni és látszani szellemében.
két új utángyártott fényszóró került a régiek helyére, hát ég és föld.


Jönnek a hidegek, meg mivel a csomagtartóban várta a 4 lengéscsillapító hogy bekerüljenek a helyükre ezért szerelőnapot tartottunk. Lengéscsillapítók kicserélve (még a gyáriakat leltük meg), téli kerekek feltéve, és elég volt a fél nap rá. Jah meg bekerült a régóta kerülgetett mélyláda is erősítővel együtt. Már csak a kötelező dolgok cseréje várat magára, mert még nem érkezett meg a csomag . Hamar elment a 10000 km.
Km állás: 216.000 km
Az áprilisban berakott légzőcső időközben kikerült, mert a lambdaszonda/ECU hibát hatványozottan megnövelte a gyári rezonátor doboz ellenállásának megszüntetése. Mivel a hiba egy kerülő megoldással már a múlté, ezért vissza is kerülhetett a 100-as gégecső. Ha már visszaraktam, a ködlámpa mellett lévő szellőzőnyílásra kötöttem. A légzőnyílásból kivágtam a műanyag rácsot, hogy szabadabban tudja nyelni a levegőt. Reményeim szerint a felfelé hurkolt gégecső miatt esős időben sem fog vizet nyelni a motor (ahhoz, hogy az egész nyílás víz alatt legyen, legalább tengelyig kell érni a víznek, de akkor már a küszöbön is átfolyik). Azt nem várom, hogy légköri nyomásnál nagyobb lesz a szívócsonknál a nyomás, de a szívó rész veszteségeit szerintem jócskán lecsökkenti.
A ram air rendszerem tesztelése holnap indul...
Ha bevált, akkor jön a légtömegmérő tuningolása...


