Blog

Az ősszel új projektbe kezdtünk. A korábbi bontásra ítélt épületben lévő téli szállás helyett egy újat építünk. Ha az idő engedi még az idén tető alatt lesz.

 
>> EseményTrombozis // Alfa 159 2.4 JTDm // 2015-11-09

Nem tetszik! Nagyon nem! :) Felkerült a téliguruló...tél után eladó a kerék a gumival együtt.

>> EgyébSporter // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2015-11-09

Az első 2 gumimat nagyon elnyalta a Q2, így most vettem rá akciósan nyáriakat...naná, hogy idén sem kap télit, hamarosan megy a ponyva alá :) Most Pirelli PZero Nero GT került fel 225/40 R18.

>> SzervizKeresztessanyi // Alfa 156 1.9 JTD // 2015-11-09

Átesett a kuplung cserén az autó, sajnos a régi már erősen csúszott és mint kiderült a szerkezet is elvolt törve. Gyári kuplung volt az autóba.
Valeo kuplung került bele plusz kuplung munkahenger mert folyatta az olajat.
A kettőstömegű már volt cserélve az autóban.

 

Farkas Dánieltől (Riegler) ma kaptam az infót, hogy a Giulietta elhagyta a gyárat és már Lengyelországban van.
Megnéztem a gugliban a helyet. Nem kispályások...

 
>> EseménySeriff // Alfa GT 1.9 JTD MJet 16V // 2015-11-09

Jó kezekbe került, szeli a sztrádákat majd, ahogy illik. Nálam nem volt kihasználva, sajnáltam is ezért.

 
>> Szervizsztane // Alfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2015-11-09

A már teljesen elhomályosodott fényszórókat kicseréltem, a látni és látszani szellemében.
két új utángyártott fényszóró került a régiek helyére, hát ég és föld.

 
>> Szervizdr_rock // Alfa 145 1,9 jtd // 2015-11-08

Jönnek a hidegek, meg mivel a csomagtartóban várta a 4 lengéscsillapító hogy bekerüljenek a helyükre ezért szerelőnapot tartottunk. Lengéscsillapítók kicserélve (még a gyáriakat leltük meg), téli kerekek feltéve, és elég volt a fél nap rá. Jah meg bekerült a régóta kerülgetett mélyláda is erősítővel együtt. Már csak a kötelező dolgok cseréje várat magára, mert még nem érkezett meg a csomag . Hamar elment a 10000 km.
Km állás: 216.000 km

>> EseményMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-11-08

Tiszaújváros-Miskolc-Szilvásvárad-Tiszaújváros 178km 8,5 l/100km
Üzemanyag: OMV maxmotion

 
>> Tuning és extraJulesTS // Alfa 156 1.8 TS // 2015-11-08

Az áprilisban berakott légzőcső időközben kikerült, mert a lambdaszonda/ECU hibát hatványozottan megnövelte a gyári rezonátor doboz ellenállásának megszüntetése. Mivel a hiba egy kerülő megoldással már a múlté, ezért vissza is kerülhetett a 100-as gégecső. Ha már visszaraktam, a ködlámpa mellett lévő szellőzőnyílásra kötöttem. A légzőnyílásból kivágtam a műanyag rácsot, hogy szabadabban tudja nyelni a levegőt. Reményeim szerint a felfelé hurkolt gégecső miatt esős időben sem fog vizet nyelni a motor (ahhoz, hogy az egész nyílás víz alatt legyen, legalább tengelyig kell érni a víznek, de akkor már a küszöbön is átfolyik). Azt nem várom, hogy légköri nyomásnál nagyobb lesz a szívócsonknál a nyomás, de a szívó rész veszteségeit szerintem jócskán lecsökkenti.
A ram air rendszerem tesztelése holnap indul...
Ha bevált, akkor jön a légtömegmérő tuningolása...