Blog
szétszakadt a szíjtárcsa ezért kapott egy újat + új hosszbordásszíjat is
-hátsó stabpálcák is cserélve
-légszűrő csere
a vezérlésben van 9 ezer km kb , a féket is cserélték kint elöl-hátul , valamint a gázolajszűrőt is




Tegnap meg volt a szokásos éves olajcsere. Sajnos volt egy kis csúszás az időpontban, de a lényeg, hogy meg van.
Zé lecserélte az olajat és az összes szűrőt. Minden más hibátlan, hibakód nincs, így ennyi volt az elvégzendő munka. Szépen gyűlnek a pecsétek a szervizkönyvben.
Km: 57739




Szíjak és olaj, szűrők és vízpumpa. Ahogy kell. Első nagyszervize Juliskának nálunk. Még pár apróság megigazítása. És minden működik hibátlanul.
65570 km
A leszakadt tetőkárpit cseréje már régen időszerű volt. A kisteleki kárpitos csinálta egy nap alatt. Váz kivétele, annak letakarítása, új szivacs és kárpit felhelyezése, majd a váz visszarakása. Állítólag a kivétel és a berakás nehézkesen ment. Az eredmény tökéletes.


Mivel termosztát csere után is nagyon melegben kicsit melegedett a víz, nekiestünk a gépnek. Vízszivattyú csere fémlapátosra, vízhőmérséklet jeladó csere, mivel nem minden értéknél egyezett a két kör jelzése. Most minden tökéletes, max 90 fok nagyon melegben is. Egy füst alatt a generátor ékszíj és a két görgője is lecserélődött, mert már kissé repedezett és hangos volt. Kicsit beolajoztuk a gömbfejeket, hátha jobb lesz, mert két felhőszakadásnak hála, nagy melegben ropognak, bár semmi lógása nincs. Majd elválik, hogy bevált -e. A kocsi által megtett út eddig mindösszesen 115 292 km.
Mivel egy második helyen is szétrepedt a felső turbócsövem, így bekövetkezett annak cseréje. Helyére gyári turbócső került.



