Blog

>> SzervizMiszöszFőnök // Alfa 147 1.6 TWIN SPARK // 2016-07-18

Nem, nem én rontottam el. Rossz volt már mikor vettem az autót. Néha bosszantott, hogy nem működik, de alapvetően belenyugodtam, ha nem jó, hát nem jó.
Ámde most, A férfiember megjavította :)

 
>> SzervizBigBratyó // Alfa 159 SW 1,9 JTD // 2016-07-23

Az autó megvétele óta időszakosan hallottam valami plusz rezgést a zenék hallgatása közben. Egyenként végighallgatva a hangszórókat beazonosítottam hogy a bal hátsó ajtóban található mély a ludas. Alfa depóból beszereztem egy másikat, hétvégén nekifogtam a cserének. Nem egy űrprogram a csere, az ajtókárpit leszerelése pillanatok alatt kivitelezhető (3 csavar az ajtó alsó részén, egy az ajtónyitó mögötti rejtett ablak mögött, 4 csavar az ajtó behúzó alatt - lsd csatolt képeket). A borítás eltávolítása után 4 csavar tartja a hangszórót. Ez eredetin egyértelmű gyűrődés látszik, így igazolta a rezgést. Cserét követően újra szépen szól a hifi :)

 

A Nagyvad elvitt minket nyaralni Horvátországba, és biztonságban haza is hozott.

 
>> AutóápolásMiszöszFőnök // Alfa 147 1.6 TWIN SPARK // 2016-07-09

Nem volt széttaposva, csak kaptam ajándékba egy új gyárit.

 
>> AutóápolásMiszöszFőnök // Alfa 147 1.6 TWIN SPARK // 2016-07-19

Hittem is meg nem is, hogy így a wax, meg úgy a wax...
Ma már tudom. Zaino. Szerelem.

 
>> Tuning és extratuckle // Alfa 166 2,5 V6 24V // 2016-07-26

Szép új jel :)
Ajándék volt egy kedves Cartástól és megjöttek a méretpontos szőnyegeim is végre.

 
>> SzervizArslan // Alfa 156 1.8 Twin Spark // 2016-07-26

137405 km állásnál megtörtént a főtengely szimeringjének a cseréje, kapott új vezérműszíjat is, Daycot újra.

 
>> EseménySettantacinque // Alfa 156 Sportwagon 2.4 JTD // 2016-07-16

Hazavittük az 56-ost :) 4000 km két hét alatt, pisszenés nélkül. Mondjuk ilyen karbantartottsági szintnél nem is csoda.

 
>> SzervizSettantacinque // Alfa 156 Sportwagon 2.4 JTD // 2016-07-26

Jelenség: autópályán motorféknél nagyot mozdult a váltókar, enyhe koppanás, ahogy visszadől a motor. Indulásnál kuplung ráengedéskor rángatás.

A régi bakot az új mellé téve egyértelmű volt, hogy a régi csereérett. Ruville bak került be, sokkal-sokkal lágyabb lett az erőátvitel, megérte :-)

 
>> Tuning és extraBéci Ɨ|ѯ // Alfa 156 6C 2500 // 2016-07-26

Mivel sajnos hiányzik Silverfox-ról az alsó motorburkolat, elkezdtem keresgélni, hogy milyen opciók vannak a pótlására. Mivel ez a cucc nem csak védi alulról a motort, hanem aerodinamikai szerepe is van, fontosnak ítéltem meg a pótlását. Találtam utángyártottat, amiről több cartársnál is olvastam, hogy nagyon silány a minősége, nincs kivágva, megolvad, stb. A gyári jó lenne, de az előző 156-nál az volt a tapasztalatom, hogy max. két évet bír, ráadásul Silverfox még ültetve is van, tehát vélhetően akárhogy vigyázok is, sűrűbben le fog érni. Így jutottam el az alumínium verzióhoz. Az alfisti-n találtam is, bár nem volt olcsó, de úgy számoltam, hogy kevesebb mint két gyári árából valószínűleg van egy sokkal tartósabb megoldás a problémára.

Ha meg már úgyis rendeltem, akkor mellé dobtam egy pár fekete Novitec oldalindexet. Sokkal jobban fog kinézni a gyári sárgánál.

A csomag megérkezett rendben, majd fel kell szerelni, az még várat kicsit magára idő hiányában.