Blog
Múlt héten egy észak-olasz körutat nyomtunk, az eredmény: közel 2700 km gond nélkül :-) elfogyott sok benzin, meg egy kevés olaj, a taljánoknak meg tetszett a dög.
Kedden leadtam az autót Zé-nek egy vezérlés cserére, illetve egy átfogó állapot felmérésre. A vezérműszíj, görgők és vízpumpa mellett cserélték a szelepfedél tömítést, illetve egy gyertya kábelt is (olajban úsztak a gyertyák). Az eredmény: finom és egyenletes járás, jobb menetteljesítmény :) . Ja, meg egy tompított izzót is cserélt, mert HB3-mas nem volt itthon.
A hibalista és a feladatok a következők:
- Vízhűtő
- Vezérlés módosító
- Futómű állítás
- A tetőt kipattintó motor megjavítása (most a vásznat csak kézzel lehet kipattintani a "kötényből")
- Elektromos tükrök (vagy azok vezérlése), mert csak le-fel mennek.
- Antenna
Elsőre ennyi, de semmi életbevágó :)
A motortérben egy elég elszomorító kép fogadott egy ideje, újabban állandó kontakt hibával... de most rendbe tettem! 2 db 30A bizti. :)



Az autóval kapott alu szettet használom télinek.Elég viseltes állapotban volt már.Le voltak padkázva,a belsejük meg tele volt csapva valami fekete trutymóval.A súlyok álltal hátrahagyott ragacsfoltok is eléggé szurták a szemem.Lesz ami lesz alapon úgy döntöttem lefestem őket.Vettem alura való alapozót,szórókittet,akrill festéket és lakkot.A felniket felcsiszoltam.Nem fémig,csak hogy eltünjön a sok retek.A mélyebb padkanyomokat kijavítottam kétkomponensű kittel.Jött egy vizes csiszolás 600-as papírral.Majd az alapozó és a szórókitt.Ezután egy ujabb csiszolás 2000-es papírral.Belül ezüstszürkére fujtam,kívül a leg világosab keréktárcsa ezüst ment rá.Két sor festék után két sor akril lakk jött és kész is.Nem lett 100%-os,de összességében elégedett vagyok a végeredménnyel.A télen a nyári szettet is meg fogom csinálni azt hiszem.



Elfogyott a hátsó fékbetétem! Edericsen KicsiSzabi végezte a munkát, gyorsan, szakszerűen. Köszönöm!!!
Hátsó fékbetét, TRW: 14.000.-
114360 km
Vásárlás előtt már lebeszéltük Csörivel, hogy náluk hagyom az autót és lecseréljük a kötelezőket.
Vezérlés:
VÍzpumpa: 13.000.-
Fékolaj:
Olaj:
Levegőszűrő:
Pollenszűrő:
Olajszűrő:
Két nap alatt megvolt és elégedetten távoztunk! :D
112712 km
Teljesen spontán jött! Megláttam, lecsekkoltattam, előlegeztem, kifizettem és végül átvettem a kulcsokat. A srác kintről, Grazból hozta. Csörit (akinek ezúton is szeretném megköszönni, illetve a Csörgő Autószerviznek) megkértem infózza le, nézze meg. Patentnak Ítélte, az Ő szavára meg ugye adunk!!! :D Alkudni nem lehetett, ennyi volt és kész. 112.500 km volt az órában. Belül szinte azonnal megcsapott az új autó illat! Fantasztikus volt és egyben félelmetes. Igazi sportautó!!!
Ma Marklarnál jártam... A hátsó tengelyen lévő fékerő elosztó rugója eltört és ahelyett próbáltunk halászni egy kevésbé rosszat. Találtunk... majd eldől meddig bírja. :)