Blog
Hát első ránézésre nem gondoltam volna hogy ilyen nagy javítás szükséges, ez igazán akkor derült ki mikor levettem a műanyag küszöböt , és jött ki a patent a rohadt lemezzel együtt, alul meg a csavar jött csavarozás nélkül. Sok helyen rajta volt még a gyári vedőréteg és nem látszódott alatta a rozsda. Valószínűleg nem volt hegesztve az autó, legalábbis még nem találtam rajta foltot, meg alváz védőzve sem volt. Meglátásom szerint ez jó, mert nincs agyon össze vissza javítgatva. Az első lakatos munkám, nagyon szépen alakul is. Van csere küszöb egy 1.6 boxerről amin szep volt az a része ami kell nekem (csak egy kis helyen volt kezdődő korrózió, de csak felszínes)

Pacemakerre várok. Remélem még időben megkapom.
4 éve voltunk utoljára Kaposújlakon. Mindig közbe jött valami, de általában munka miatt nem jutottunk el. Az egész heti esőzés után szerencsére egész jó idő volt, bár melegebbet is el tudtam volna képzelni.
Egy menetet mentem, ennyi elég is volt. A féltengely nem tökéletes, foglalkozást igényel. Felesleges lett volna erőltetni.




Szerviz!
Kicseréltem a felső motortartó bakot, már mind a két része szinte körbe volt szakadva.
Kapott egy új hosszbordás szíjat és feszítő görgőt.





Már 3. éve ott vagyok, a kedvenc rendezvényem az évben!
A szokásos volt, most is nagyon tetszett. De nincs lámpa ami indítana, de most még ember is alig akadt aki rajtoltatta volna az autókat. Dudára indulni nem csak gáz,hanem rossz is, össze-vissza startolnak a kocsik. Amit én fejlesztenék végre jövőre az legalább 1 vagy 2 fizetett ember akinek olyan bonyolult feladata lenne,hogy elindítsa a versenyezni vágyókat. A többi teljesen rendben van!
Kérem a szervezőket vegyék fontolóra, köszi :)








Kicseréltem,mert a bal oldali hőmérséklet mutató nem volt a helyzet magaslatán, volt,hogy semmit sem mutatott, a képen egy egész jó állapotot produkál :D
Nagyon zavart, cserébe most villog a km órám, és kéne egy proxy rendezés. Majd valamikor megcsinálom!
update : megcsináltam.


Vagy a KUL-nak, vagy pedig a lendkerékcserének köszönhetően normalizálódott az alapjárati korrekcióm. 9 fokos kinti hőmérséklet mellett első indításnál mérve.
A korábbi értékek sem voltak kórosak, de ez így jobban tetszik.

