Blog
Pár hete ,erősebb fékezés ,vagy gyorsabb kanyarvétel alkalmával elkezdett sípolni a fűtőmotor. Fórumon megkérdeztem ,hogy kell kiszedni .Kolci cartárs válaszolt is ,ezalapján neki álltam ,hogy megnézzem mi baja.
Nagyon jó helyre rakták ,kb öt perc és az ember kezében van a kis motor. Az utastérben ,a kesztyütartó alatt van két db anya(17-es dugóskulcs),ezeket kicsavarva eltávolitható a kárpitburkolat. Alatta már látszik is a motor. Az első képen látható müanyag légcsatornát két db T20-as torx csavar fogja.Utána a motornál levő csavart is el kell távolitani 5.5 mm-es dugóskulccsal. Ezután a motort el kell forgatni ,és oldani az elektromos csatlakozót,és kiemelhető a mókuskerék😃
Maga a motor nem szerelhető kivitelü,nincs benne csavar,az öntvény ház van összekalapálva.Elvileg azért szét lehetne szedni.Én ezt most nem tettem meg ,csak kitakaritottam,és befújtam a bronzperselyeket Würth HSS 2000 zsírspray-vel. Meglátom használ -e.Ezután gyorsan össze is szereltem az autót.
Egyben ez jubileumi szerelés is volt,ugyanis pont ma 8 éve regisztráltam az Amorére! Még legalább ugyanennyit!😃




Ebben a szép időben végre fel kerülhettek a matricák, melyeket GT mester faragott ki nekem. Egy kis egyedi forma ennek az egyedi machinanak :-)


Na, nem csak a zár volt...egy hét garázsban kempingezés után méla hörgéssel megadta magát az akksi, csere. Gyorsan kellett, kicsit vettem, fogalmam sincs beférne e a nagyobb, legközelebb megmérem, úgy tünt fél centivel kisebb ahely, mint kellene.
Karácsony alkalmával megleptem magamat na meg persze Alfit is egy kis tuningal .:)
A 145 Ben volt egy kis muzsika ami nekem a 166 bol nagyon hiányzott . Ezért úgy döntöttem hogy megveszem egyik cimborámtól az ő mélynyomóját . Egy kis méricskélés bontás építés és lám már szól is , méghozzá nem is akárhogy :) már most imádom végre lett egy kis mélysége a zenének. Nekem nem arra kell hogy addig puffogtassam amíg szét nem esik az autó hanem hogy tudjam élvezni azt a zenét amit éppen hallgatok :)
A gyári fej egységre lett rákötve, egy ISO áttalakitoval amit a gyári erősítő kimenetele kötöttem rá. Az átalakító másik vége RCA innentől ugyan az mint egy sima rádióról vezérelt erősítő .
A másik meglepi egy paragi kipufogó volt . a gyári kipufogó vége kerek viszont a lökhárítón ovális a kivágás . Hónapokig nézegettem es valami nem az igazi .... ezert megrendeltem egy ovális véggel ellátott kipufogót . Egyik haverom fel is tette fél
Óra alatt. A látvány magáért beszél . Nekem nagyon bejön . Bár a hangja eléggé mély nem gondoltam volna hogy ennyire de hát szokni kell :)
Km: 260.030










Ismét alig egy év alatt megadták magukat a H7 12V 55W GE Megalight Ultra +90% tompított fényszóró izzók.
Egy 2014-es ADAC összehasonlító teszt a General Electric Extra Life izzót hozta ki győztesként a fényerő-tartósság páros egyidejű figyelembevételével.
Csodát nem várok fényerőt tekintve, de a egy próbát megér, hátha tényleg tartós.
UPDATE 2016.12.25: a fényerejét tekintve nem tűnik rosszabbnak a Megalight Ultrától.
Beröffentettem kicsit az öreg csajt, első pöccre ment neki 3 hónap alvás után, átmelegedett és gyönyörűen ketyegett majd folytatta a pihenést a pamut takarók alatt.

Kiegyenlítő tartály alsó vízcsövét ki kell cserélni. Új gyári megrendelve, + 2 helyzetjelző izzót elől is cserélünk, mivel egy kiégett.
Desztvíz: 481 Ft
+ 1 liter Selénia olaj 4577 Ft
Vízcső bilincs 550 Ft
Kapott egy ózonos klíma tisztítást.
2
552
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Stelvio
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- 164-166
- Filmek
- Építkezés
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Zenebutik
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV