Blog
Szokásos olajcsere, 5W-40.
Km: 188.000
Rángatott pár hete, és nem tudtam rájönni, mi baja van, élőadat olvasással sem. Már mindent végignéztem, amikor eszembe jutottak az akku előtti relék. Kiderült, hogy a befecskendezés reléjének sarui kontakthibásak. A hiba végre megoldódott.
Kicseréltem, 10 perc, zseniális megoldás, semmi f..k, nagyon korrekt tervezés, 2 csavar 2 pattintás és ennyi.
Mondjuk eddig minden szerel(het)ő barát amivel találkoztam belül.



Szépen süt a nap, ilyenkor a Balatonra kell menni.
A többiekkel együtt haladva, a forgalom ritmusát tartva 4,5 l/100 km-es átlagfogyasztás jött ki a 160 km-en. Ennyire lassan mennek a többiek? :-O

Elkezdődött a bejáratás!
Mainapon Kékestetőre látogattunk el.
Termosztát nem zár, fordulatszám mérő hol mér hol nem.
A sebességet nem nagyon lehet érzékelni, nagyon könnyen lehet vele drága csekkeket szerezni.
Az utakat nagyon fekszi, szinte már idegesített ha a falvakba 50km/h kellet tötymörögni. Nem billeg nem inog.
A kanyarokba tuti valami mágnes van...
Hatalmas élmény a nagy tempós kanyarodás.
És egyúttal eldőlt, elsőkerekes autóm sem lesz ezután!






A sárgásan égő izzokat lecseréltem. Vettem még fehér led helyzetjelzőket, Bár én inkább kéknek látom. A hiba jelző hibát jelez ha ledek rakok bele így maradtak a sima izzók

Folyamatosan alakitgatom a kocsit, igy ennek köszönhetően beszereztem egy GT kormányt, amit a napokban húznak majd át egyedi elképzelésem szerint. Tetszik ugyanis a kormány vastagsága, a szélső küllőinél található kidudorodásai, és az alsó küllőt fedő disz.
Továbbá hozzájutottam egy pár valódi Zender küszöbspoilerhez is. Egyedül ez az amit hajlandó vagyok a kocsira feltenni annak érdekében, hogy egy picit vagányabbá tegyem az összképet tekintve.


Összegezve az évet: jó volt. Az autót összeraktam, elég sok km-t letekertünk együtt annak ellenére, hogy ismét volt olyan időszak, hogy 2 hetet állt beindítás nélkül. A szervizelésre 2016-ban kevesebbet kellett költeni, ebből a szempontból meg voltam elégedve a kis kocsival. Rengeteg elismerő szót és dicséretet kaptunk a kis drágasággal, úgy érzem megérte minden perc, ami a bele fektetett munkával telt. Mivel külön eseményen nem vettem részt, így mit is tehettem volna 2016 utolsó napján? Igen... Alfáztam. 2017-re rengeteg terv van, pár újítással, frissítéssel és egyéb kitűzött célokkal, így elszántan vágunk bele az új évbe, BÚÉK kedves Cartársak!
Kapott egy kis tuningot egy Novitec box formájában. Határozottan jobb lett. Jobban gyorsul rugalmasabb és kevesebbet eszik ahogy nézem.




-katalizátor csere :
-klíma utántöltés :
-munkadíj : 10000 Ft
-használt gyári katalizátor leömlővel : 40000 Ft (70000 Km van benne)
Km óra állás : 106230 Km
0
455
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Stelvio
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- 164-166
- Filmek
- Építkezés
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Zenebutik
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV