Blog
Nem tetszett ez a matt fekete felni, így átfújtam nagy szemcsés ezüstre. Szerintem ezerszer jobb így, optikailag rengeteget javít az összképen. A tükröket is átfújták matt feketére, gondolom ,hogy passzoljon a felnikhez. Azokat is vissza fújom gyárira...
A nagy Brembo nyergeket is lefújtam szép pirosra. Brutálisak ezek a fékek, mind optikailag, mind hatásfokilag. A féktárcsa Tarox F2000.
Már matt rózsaszín volt ,és bele volt égve a fékpor. Most olyan amilyennek lennie kell :)
Matrica rá úton van by : GT!




Első körben levettem ezeket a borzalmas rendszámkereteket, és felragasztottam a rendszámokat.
Aki ilyen időben szeretné, fel kell melegíteni a rendszámot, és a lökhárítót különben nem ragad oda a kétoldalú!!!
Megpolíroztam a fényszóróit elöl-hátul, szóval már az is oké.
A lökhárítója meg volt húzva jobb oldalt(zavart), megcsiszoltam 2000-el , 3000-el, majd megpolíroztam. Szinte tökéletes lett.



December 1-jén megvásároltam a GT utódját. Pár lyukra futás után megnéztem ezt, és hamar eldőlt,hogy együtt megyünk haza. Gyönyörű az autó!
Nem elhanyagolt autó, foglalkoztak vele elöttem is. Persze nem annyit, mint amennyit én fogok :)
1.9-et néztem, de aztán adtam egy esélyt ennek :)
Kb. 1 hétig voltam Alfátlan :P
159 ,2.4 20V Q-Tronic lett!
232.300km-el került hozzám. FES is ezeket írja, valósnak tűnik.
Az autó olasz származású, rozsdamentes!


Vettem utólagos öntapadó emblémákat, 4 db 50mm-es fekete alapú (felnihez) és egy színes emblémát hátra mert már kifakult. A nagy embléma 145-46ra nem passzol pontossan, az öntapadót el is felejtettem mivel nem csúszik rá az emblémára. Én így hát rá ragasztottam. Így már nagyon jó ;) és nem csúnya :)


A mai nap kicsit eladtam a szívem,de már nagyon bizdergálta az agyam milyen lehet egy nemolasz vasat tulajdonolni.2006 óta csak olasz vas állt az udvarban.Miután a családban lévő V60 as volvot többször hajtottam és tetszett,valamint létezik náluk 2.4 öthenger. Miutan kaptam egy jo ajanlatot a gondolatot tettek követték.Volvo XC70 2.4 D5 AWD Ocean Race került a tulajdonomba.A családi kedvenc 156 továbbra is boldogít természetesen.Egy Alfa kell a családba.


Kapott egy gumiszőnyeg szettet a szlutya ellen... Képet is mellékelek, hogy Sanyika is láthassa! ;-)


Egy alapos mosás után hazafelé a szófiai forgalomban. Nagyon ráfért szegénykémre a tisztogatás...
U.i.: a képet a feleségem csinálta. Egyelőre még nem tudok vezetni és "szelfizni" egyszerre.

Hidegen a gép nehezen indult, így neki álltam a hibafeltárásnak. Elvittem egy kollégámhoz akinek a műhelyében vannak diagnosztikai eszközök. Hibafeltárás eredménye: Akkumulátor indítóárama elhanyagolható, önindító felújításra szorul. Vettem új akkumulátort, Exide Premiumot. Önindító felújításra került. További diagnosztika eredménye, hogy a porlasztócsúcsok résolaj vesztesége egyenletesen magas,de még határon belül van. A szerelő szerint sokat elmegy még. Ez a legjobb common rail rendszer. Költségek: akkumulátor 25230 Ft, önindító felújítás: 30000 Ft.
Nem tudom miért, de muszáj le írnom. Lehet csak az újdonság varázsa....
Igaz nem sokat autókáztunk még együtt, de nagyon élvezem. Nagyon dinamikus a paripa, bár ebben inkább Gyuri keze van. 1500-2000-es fordulaton amolyan kényelmes, élmény autókázós. Viszont ahogy kicsit emelkedik a fordulat úgy jön elő belőle a vadállat :-) 2500-4000-es fordulat között olyan érzés, mint ha egy másik autóban ülne az ember. Tudom, hogy "csak" egy dízel..... Mégis valami történik, valami ami szinte magával ragad, elvarázsol és arra készteti az embert, hogy még...még...még
Persze még csak ismerkedünk az autóval és nem sokszor csinálok ilyet, de már fülemben csengenek Gyuri barátom szava.... "majd fogod" :-)
Nos ennyi. Most kicsit jobb, de bárhányszor kimegyek és rá nézek szeretném a kulcsot elfordítani és hallani ennek a kormosnak a hörgős hangját......
2016 szeptembere óta van meg a keselyű. Azóta fekete emblémákat kapott kívül-belül. A termosztátot cserélni kellett, illetve kapott új ködlámpákat (az egyik be volt repedve, mindkettő matt volt már), novemberben ment műszakira. A következő cserés dolog a hejzetjelző ledesítés lesz, tervezem a kormányt cserélni (ti), vagy újrabőröztetni, a pajzsot FK-sal helyettesíteni, angel eyes-t beéppíttetni. Jelenleg a fejegység frissítésével küzdök. :D Nagyon meg vagyok elégedve a kocsival, minden extra remekül működik benne, egy szavam sem lehet, szuper utazó autó. Erős, gyors és kényelmes.