Blog
Be lett zsírozva a kormánymű, ezzel megelőzvén a korai elhalálozását. Az egyik oldal jó állapotban volt, a másiknál valahogy bejutott a víz, ott nem volt minden rózsás. Orvosolva lett, bilincsek cserélve, teletolva zsírral, így tökéletes.
Szervóolaj gyári Tutela GI/A.
Köszi Roland159 :)
Tapasztalatok a négy évszakos Vredestein Quatrac 5 -ről. Megvolt az első havas, jeges városi teszt. Kifogástalan. Csak annyira kell óvatosnak lenni vele, mint amúgy bármilyen gumival.
Hóban: Szépen irányítható az autó, nem éreztem egy pillanatra sem kompromisszumosnak. Jót autóztam vele.
Jégen: Teljesen jeges útra futva érezni különbséget, valamivel később csúszik meg fékezésnél a téli gumi. Ezt konkrétan össze is hasonlítottam, másnap ugyanott mentem a 159-el (Vredestein Wintrac Xtreme). Érezhetően jobban tudtam jégen lassulni, még az abs ropogás előtt (a TD-n nincs ABS, onnantól nem ér :-)). Viszont teljesen elfogadhatóan működött a Quatrac is jégen. Forszíroztam jobbra, balra, szépen tartott, kezelhető maradt, nem dobta el magát.
Eddig igazán hátrányát nem tapasztaltam, nem bántam meg és pláne nem érzem azt, hogy a mindenre jó az semmire se volna jó. Városi autóra nem vennék többet külön téli és külön nyári gumit.
Megérkezett a kipufogó, Faterom meg vette a váltó (Tutela 80w-90) és difi(Tutela W90/M-DA) olajakat, festéket, és 1 db új balos kilincset. ablak vezetők megrendelve.



Sajnos egy gyertya kilazult es kiszakadt a hengerfejbol :( ezert nagy javitas:
hfej javitas sikba csiszolas
uj hfej tomites
uj gyertyak
uj vezerles csere
uj szelepfedel tomites...
De vegre megint hasznalhatom a dragam :)
km 204420
Már régóta bántotta a szemem a 147-es hátsó kipufogódobja és a kipufogóvége. Nem is értem minek kell egy ekkor hátsó dobot tervezni, ami kilóg a lökhárító alól. Nem volt mit tenni, kidobtuk alóla a hátsó dobot és kapott egy szép ovál krómvéget. A hangja egy kicsit sportosabb lett és a látvány magáért beszél. :-)



Bementem az autó alá, a következőket tapasztaltam:
-a küszöbök egész jó állapotban vannak, nem lyukasak
-megvan mind a négy emelési pont és erősek
Aztán a negatívumok:
-az első hardy tárcsa NEM LÉTEZIK (teljesen eltűnt a gumi belőle!!!!)
-középső hardy éppenhogy nem repedt, de cserés
-hátsó hardy szakadt
-kardánfelfüggesztő csapágyház laza (nyilvánvalóan)
-hátsó motortartóbak kuka
-mindkét hátsó rugó törött
-Watt-rudazat szilentjei teljesen rosszak
-De-Dion központi szilent rossz
-két első váltótartó rossz
-hátsó stabilizátor gumik rosszak
-jobb első lengéscsillapító alsó szilentje cserés


Végre. Már 3-szor álltam neki, kétféle laptoppal, hogy csatlakozzak az ECU-hoz. Nem sikerült. Aztán leesett a tantusz, nem állítottam át az interfész típust a MES-ben VAG-COM-ról, ezért nem jött össze.
Banális hiba, ez van, ha az ember 5 perces időosztásban csinálja a dolgait. Ma volt normálisan időm, beállítottam, és működik.
Egyúttal nulláztam az olajcsere számlálót és saját megnyugtatásomra az ECU-ban is megnéztem a km óra állást. Ami természetesen stimmel.
Mindenképp megnyugtató, hogy tudtam csatlakozni. Egyúttal megvettem a MES 3.3 regisztrált verzióját. A funkciók miatt is, ennyit meg is ér, és azt mondom, hogy egy ilyen komoly fejlesztést ennyivel támogatni, ez a minimum. Hasznomra lesz ez még biztos.



2
368
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Stelvio
- 4C
- Alfa reklám
- Zenebutik
- 159
- Filmek
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV