Blog
Elérkezett az idő egy akksi cserére, ehhez az időjárás is kedvezett!
N - Natural
Motor: ECO
ESC: Normal
Q2: OFF
Kormány: Comfort
Fék: ECO
D - Dynamic
Motor: Performance
ESC: Sport
Q2: ON
Kormány: Sport
Fék: Prefill
A - All Weather
Motor: Control
ESC: Traction
Q2: ON
Kormány: Comfort
Fék: Prefill
Egyedül a váltó beállításai hiányoznak a képernyőről...



A navis fejegységem nem nagyon szereti az írott CD-ket. Vagy lassan vált a számok közt, vagy gondol egyet és megáll.
Így vettem egy Yatourt, amivel végre megoldódott a problémám. Pendrive-ról és SD kártyáról is olvas, valamint van AUX bemenete is. + kapható hozzá Bluetooth csatlakozáshoz való kütyü is, ezen még gondolkodok, hogy vegyek e hozzá a jovőben.
Beszerelése annyira nem volt bonyolult. Vettem egy M4-s csavarral megegyező menetesszárat, abból 25-25 cm-s darabokat vágtam, ezekkel könnyen kiszedhető a fejegyszég. Előkészített CD tár csatija ki, Yatouré be... majd szében elrejtettem a kesztyűtartóba.
Megéri az árát!



Szokásos olajcsere, 5W-40.
Km: 188.000
Rángatott pár hete, és nem tudtam rájönni, mi baja van, élőadat olvasással sem. Már mindent végignéztem, amikor eszembe jutottak az akku előtti relék. Kiderült, hogy a befecskendezés reléjének sarui kontakthibásak. A hiba végre megoldódott.
Kicseréltem, 10 perc, zseniális megoldás, semmi f..k, nagyon korrekt tervezés, 2 csavar 2 pattintás és ennyi.
Mondjuk eddig minden szerel(het)ő barát amivel találkoztam belül.



Szépen süt a nap, ilyenkor a Balatonra kell menni.
A többiekkel együtt haladva, a forgalom ritmusát tartva 4,5 l/100 km-es átlagfogyasztás jött ki a 160 km-en. Ennyire lassan mennek a többiek? :-O

Elkezdődött a bejáratás!
Mainapon Kékestetőre látogattunk el.
Termosztát nem zár, fordulatszám mérő hol mér hol nem.
A sebességet nem nagyon lehet érzékelni, nagyon könnyen lehet vele drága csekkeket szerezni.
Az utakat nagyon fekszi, szinte már idegesített ha a falvakba 50km/h kellet tötymörögni. Nem billeg nem inog.
A kanyarokba tuti valami mágnes van...
Hatalmas élmény a nagy tempós kanyarodás.
És egyúttal eldőlt, elsőkerekes autóm sem lesz ezután!






A sárgásan égő izzokat lecseréltem. Vettem még fehér led helyzetjelzőket, Bár én inkább kéknek látom. A hiba jelző hibát jelez ha ledek rakok bele így maradtak a sima izzók

Folyamatosan alakitgatom a kocsit, igy ennek köszönhetően beszereztem egy GT kormányt, amit a napokban húznak majd át egyedi elképzelésem szerint. Tetszik ugyanis a kormány vastagsága, a szélső küllőinél található kidudorodásai, és az alsó küllőt fedő disz.
Továbbá hozzájutottam egy pár valódi Zender küszöbspoilerhez is. Egyedül ez az amit hajlandó vagyok a kocsira feltenni annak érdekében, hogy egy picit vagányabbá tegyem az összképet tekintve.

