Blog
Ami cserélve lett:
- WR Forward olaj (még 17ezer volt az olajban a comp szerint.)
- olajszűrő
- levegőszűrő
- pollenszűrő
- egr fedél
- hűtővíz
Mindez 171.158 Ft-ért...





Kattogó bal első ajtóhatároló cseréje egy vadi újra. Rendeltem.
Valami idétlen sufni tunningos embléma nélküli pajzs volt az autón lefotózni is elfelejtettem , az kompletten első nap ugrott a kukába és cserélődött gyári újra (16.000-),majd kicsit políroztattam az első fényszórókon ,hogy kilássanak az izzók.. (12.000-)



Miután kicseréltem a termosztátot ,következésképpen felmelegszik a motor ,nem kapcsolt a hűtő ventilátor csak 100 foknál, mivel a két fokozat biztosítékai rendben voltak a gyanúsított a hűtő ventilátor előtét ellenállása lett. A gyanúm be is igazolódott. Nem tudom (vagyis hogy tudom ki szervizelte korábban ezt a kocsit legyen elég annyi Dunakeszi) a többire rá lehet jönni , vezetékkel kókányolta az ellenállást , még szép ha nem jó az ellenállás érték ,az lett volna a csoda ha jó lett volna.
Cseréltem újra, láss csodát 90-92 foknál bekapcsol a hiányzó 1-es fokozat.



A korábban említett anomáliáknak véget vetett egy teljes kuplungszett csere. Valeo került bele.
Korábbi bejegyzésemben említett jelenség meg nem szűnésére és a viseletes kuplung főhengerre gyanakodva cseréltem.
Jelenség megmaradt,de legalább a főhenger új.



Már vásárlás után közvetlenül feltűnt egy számomra még ismeretlen jelenség (általában JTS) produkció,hogy meleg motornál mászkál a pedál fogáspontja azaz esetemben melegre lentebb emel ki éppen csak , viszont pl.: reggelre egy éjszaka ha állt, akkor felkeményedett a pedál és tökéletes volt egy pár km megtételéig. Olyat is előadott hogy menet közben ahogy hűlt pl.: több km és nem kellet váltani vissza keményedett. Az első ötletem az volt ,hogy esetleg nem bele való a fékfolyadék.
Cseréltettem a teljes rendszerben, ártani nem fog, de a jelenség az maradt.

Vásárlás után elvittem ellenőriztetni a klímát (mivel semmit sem hűtött és a kompresszor sem kapcsolt). Nyomáspróba alkalmával a cellux-al kókányolt klímacső kettévált legnagyobb örömömre. Szánalmas aki ilyet csinál, na mindegy. Kiszedtem a csövet és rendeltem egy nem töröttet a Tatai bontóból. Beszereltem , újra nyomáspróba, jó, töltés és pollenszűrő csere. Végre hideg van benne.
Nyomáspróba: 8.000-
Bontott cső: 8.000-
Nyomáspróba+töltés+pollenszűrő csere: 14.000-
A cső cserét magam csináltam : 0.-



0
600