Blog
Ma elindult az autó felújítása ami a kasznit illeti az alján behegesztettünk néhány lyukat
a szokásos helyeken a vízelvezetőknél a taposókon. Folytatás következik még nincs vége. Kemény menetnek igérkezik.
Eljött a műszaki vizsga ideje is.
Stabilizátor rúd szilenteket kellett cserélni előtte.
A műszaki megvan egyedül a szélvédőt mondták majd cseréltessem ki ugyanis az be van repedve.
Az MNC fej nagyon gagyi senkinek nem ajánlom a megvételét. Pénzt én sem adtam érte új volt amikor megvettem az autót, nem akartam kidobni. A gyári hangszórók már nagyon csúnyán szóltak ideje volt cserélni.
Fejegység: JVC KD X141
Hangszórók elöl: Pioneer TS-G1732I
Hangszórók hátra: Hertz HCX 690
Szilágyi Atitól sikerült szerezni viszonylag jó állapotú üléseket, pont olyat amilyet szerettem volna.

Már rég megvettem a cuccokat de végre beszerelésre kerültek a dolgok. A projektor Made in China meglátjuk mennyit fog bírni, ha megfő veszek minőségit. A xenon Hornyák Gabitól való...lett volna de mint utólag kiderült nem megy bele a projektorba így csak a trafót tudtuk felhasználni belőle és Bárdi féle xenon ment bele. Ez sokkal kékebb mint a Gabié lehet azért is nem világít olyan jól!? :)
Projektor:14.000
Gabi féle xenon: 15.000
Bárdis xenon:5000
Első lökhárító is végre fényezésre került, nagyon csúnyán pattogott le a festék róla.
Venni kellett új lököst is mert az enyém nem volt heggesztve csak vagy 34 helyen
..:D
Lökhárító:6000
Fényezés+4 elem polír: 30000
Sajnos a tavaly ősszel beszerelt munkahenger csere hiába való volt. Ugyanazzal a hibajelenséggel vittem szervizbe mint tavaly a régi szerelőmnek. Ott megállapították, hogy nagyon rossz állapotban van már a kuplung muszáj cserélni szerkezetet, kinyomócsapágyat és tárcsát.
Valeo került bele olyan a kuplung mint a vaj. :)
Km:262000
Eljött ismét az olajcsere ideje. Ismét Motul ment bele de most nem 10w40 hanem 10w60-at próbálom ki. Szűrők ugyanúgy MannFilter.
Km:259500
Elkezdte az autó produkálni a már más Cartársaknál is igen gyakori hibajelenséget, hogy melegen nem indul az autó. Vagy 2 napig játszottunk egymással kétszer is beégetett a parkolóban, hogy nem indul a "tesók" beakartak tolni...:D
Gépre dugtuk kiírta egyértelműen a hibát cserére került a sor. Tökéletes. :)
Aknára gurultunk szétnézni miujság odalent. jobb féltengely porvédőm szétszakadt, kicseréltük. Szijjak megfeszítve, klíma és a szervó kivételével (az egy csúnya történetnek látszik) böcső meg húzva, megtépve. Kézifék tartó beszakadt csavarja kifurva menet újravágva, helyére felrakva.


Kb 1 éve vettem egy szett BL felnit, amik eléggé le voltak verve. Már túl voltam egy szett felújitásán, szal nem ijedtem meg nagyon. Hozzá is láttam, de 2 felnin olyan sok gitt volt, h úgy döntöttem inkább lecsiszolom alapozóig. Nem kevés meló volt. 2 felni peremén kellett 1-1 db-ot hegeszteni is, mert a gitt oda már nem lett vna elég (erős) + 2-t görgőzni kellett. Nagyon kevés alus gittel precizen kijavitottam a hibákat, majd kamrában lefújattam grigio quarzo metallizato szinre. Újszerű felnikhez úgy véltem dukál az új gumi is, mert a használt nem lett vna annyival olcsóbb, mint amennyivel az új többet tud. 2 db Pirelli Pzero Nero (elöl) és 2 db Barum Bravuris 3 került fel. Rendeltem 1 szett gyári új felniközepet, a csavarokra grafit kupakokat és gorilla type forgógalléros kerékőrt.
Pontos árakat nemtok mindenre de kb: felnik 110e körül, gumik 108e, szerelés 10e, kupakok 10e, kerékőr 5e körül.

0
720