Blog

>> SzervizBenz // Alfa 166 2,0 Twin Spark // 2019-08-16

Eltelt megint 10.000 km pontosabban 12,923km picit több mint 10.000 , sajnos ez most így jött ki, de cserébe kapott mindenből gyári cuccot. Olaj , levegő és pollen szűrő is gyári lett bele.
Természetesen az olaj most is Selénia mint mindíg abból is a Racing 10w-60. Most már boldogabban gurulunk bele az újabb 10.000 km be. :)
A csere szokásos módon zökkenő mentesen ment. Találtam egy kis olajszivárgást az olajhűtőnél, ez a következő cserekor orvosolva lesz.

Óra szerint: 247.221
Valós Km: 301.541 IGEN átléptük a 300.000 de sajnos az óra csere miatt lemaradtam róla :(

Szóval a következő csere : Óra szerint : 257.221
Valós szerint : 311.541

 
>> SzervizSanyi // Alfa 156 1,6 TwinSpark Progression // 2019-08-10

Egyik napról a másikra elég szarul kezdett járni a motor. Olyan volt mintha 1 henger nem menne. Arra jutottam, hogy biztos megadta magát a kb. 50K-val ezelőtt beletett gyertyaszett. Be is szereztem az új garnitúrát, régi ki, új be és lám szépen jár a motor. :)
Nagyon ótvarul néztek ki a gyertyák amiket kiszedtem, nem is csoda hogy bután járt a motor.

>> EgyébDévid // Alfa 156 2.5 V6 24v // 2019-08-16

Tető alatt megint. Szarabb mint volt, mikor letettem.

 
>> SzervizDennisBeru // Alfa 146 1.6 TS SE // 2019-08-14

Nem működött a klíma javítás után a motorventilator 1. Fokozata. Dunaújvárosban BmD Diagnosztika átnézte a kocsit, Kovács György SZAKÉRTŐ és teljesen korrekt. Hiba feltárva és törölve + lambdaszonda kimérve.

 
>> SzervizDennisBeru // Alfa 146 1.6 TS SE // 2019-07-10

Ármos gumiszervíz Dunaujvarosban.

 
>> Szervizgecsa // Alfa 159 3.2 V6 Jts Q4 // 2019-08-15

Motor a helyén, indul is, jár is! Öröm-bódottá'! :D

 

- tankolások száma: 203
- km óra állás: 162.749 km
- össz. menetidő: 2.230,80 óra (92,95 nap!)
- átlagsebesség: 73 km/ó
- tankolt üzemanyag: 9.664,71 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,90 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 22,44 Ft/km
- életkor: 1.355 nap
- átlagos napi futás: 120,11 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,86 %
- legtávolabbi hely ahol jártunk: 47.539988, -3.134955 (Atlanti Óceán) - Úton: 1.855 km - légvonalban: 1.520 km

- legmagasabb hely: 2.652m Passo di Gavia
- megmászott hágók: 52
- megmászott hágó össz. magassága: 71.429m

 
>> SzervizKristyon // Alfa 156 SW 1.9 JTDm // 2019-08-15

A jövő hónapban már esedékessé válik a vezérlés csere, egyuttal akor már az olajat és a szűrőket is lecserélem... Az alaktrészek az Albaautó-tól érkeztek.
Gyári vezérlés szett vízpumpával. cikk szám:71771582
Olajcsere szett. cikk szám: 71765312

>> SzervizGeorge1990 // Alfa 159 1.75TBI // 2019-08-15

Elment 10000km er. Eljött az olajcsere ideje. Magam csináltam meg. Még Alex kartársra vár a szervizintervallum kiírása a komputerből. Nekem kb 3 óra kellett a művelethez, tény hogy a szerelők fél óra alatt is lecserélik.
168400km

 
>> SzervizV.Tomi.145-146 🍀 // Alfa 146 2.0 TD // 2019-08-14

A kormány vissza került mindenestül, és a kereszt merevítő mögé a szivacsok is.
Közben a motorhaztető nyitó kiakadt a helyéről szerelés közben, bár nem tudom hogy sikerült mivel vissza rakni nem sikerült a helyén. Ekkor az ellen darabját, amiből kiakadt, gondoltam ki szedem és majd kívül könnyebb lesz. Ezt két csavar fogja, addig okes, de még 4 db kis fül is, ami szinte hozzá férhetetlen helyen van. Ezt amíg szét nem sikerült törni, addig nem volt tisztán látható. Akkor cseréltem egy bontottra, mivel már tudtam csukott szemmel is hogy mi a helyzet. Azt egy 10 perc játszás után véletlenül sikerült ki pattintani a helyéről. Fotóztam az ép darabot. Ha már kint volt akkor gondoltam vissza akasztóm a nyitó kart, de nem jött össze. Éreztem hogy ha nagyon erőltetem akkor ez is törni fog. Így hát a felső álláshoz nézve, kicsit le faragtam belőle, hogy be csússzon a helyére. Ki nem tud akadni, mivel a bowden nem engedi olyan magasra fel, ahol ez ki akadjon. Így sikerült össze rakni.
Utána vissza került a műszerfal felső része.
A hátsó lábtérnél az eredeti szőnyeg kicsit oda volt, de bent hagytam. Alatta minden rendben van a padlóval. Kapott rá még egy szigetelőt, így a kettő ér egy másfelet alapon. Ha a szőnyeg nem viseli el, akkor kikerül a csúnyábbik. Aztán egy kis takarítás és jött előre a hangszigetelő. Majd a sebváltónál szintúgy, és bekerültek a szellőző csövek hátra felé.
+ a közép box tartója ki lett cserélve fl verziósra, mert majd fl box megy középre.