Blog
Sokáig tartott, de elkészültek a tavasszal vett felnik. 2 görgőzve lett, teljes fényezés, front esztergálás gyári mintára, és végül lakkozás. A színkód az eredeti 693/B, annyi csavar van a dologban, hogy a lakknál hagytam magam rábeszélni egy fényesebb verzióra. Nem bántam meg. Gyári, de így mégis van benne valami egyedi. A meglevő Continental gumik mentek fel rá, még bőven van bennük élet.





2020.07.20-án lett beállítva a futómű...
Azóta 3500km et mentem.
2 első gumi megint szövetig kopott...
Vissza mentem a futóművesekhez de zárva voltak.
Faterom ajánlotta a Torontál utcai futóművest 08.31-ig zárva...


Jártunk ma Manky-nál, kapott a gép egy EGR falazást prevencióként, illetve egy szolid írást. A hangolás jól sikerült, koromból nincs sok, viszont harap a vas mint a tanyasi kutya.
A lovak számát 180+-ra saccoltuk, a motor állapota pedig kifejezetten jó (a műszer alapján). Van esély, hogy eddig 136 lóval gazdálkodtam, mivel belga volt alfi, és ott van valami korlát. Mindenesetre szignifikáns a különbség. :D:D:D, hogy miért nem ezzel kezdtem??? nem is értem...
Reggel még kapott egy klímatöltést, mert volt némi hiány.
Mint írtam korábban miután Csöri kicserélte a hátsó ajtóknál
rájöttem hogy az elsők is hangosak. Így vettem kettőt és kicseréltem.



Közepes utak állandósulása miatt minden gumibak közel egyszerre felmondta a szolgálatot. Így megújultak a felfüggesztések, a bakokat némileg megtámogatva bilincsekkel is.
Továbbá igen rusnya hangot adott már ki a jobboldali féltengely-csukló is, így csere történt.
A szervízben megjavították az autót.
Szerencsére csak egy kis kontakt hibát találtak.
114500 km.
- gyári Selénia 5W40-es olaj 5L
- olaj szűrő
- levegőszűrő
- pollen szűrő
- hűtőfolyadék tartályból az egyik kimenő cső enyhén ereszt, ebből gyárira csere,
- és a hűtőfolyadék tartály is csere.
- anyag kb : 42000 Ft
- munkadíj : 20000 Ft