Blog

>> SzervizDennisBeru // Alfa 146 1.6 TS SE // 2021-03-02

Selenia Olaj újra (205160km)

 
>> Szervizgyml // Alfa 156 SportWagon // 2021-03-01

Elkezdtem szétszedni a 3,0 V6-ot. A sok állás miatti koszt leszámítva meglepően jó állapotunak tűnik eddig.

 
>> Tuning és extragyml // Alfa 156 SportWagon // 2021-03-01

Egy “igazi pályaautó” nem maradhat díszítés nélkül. :) Aliexpressről rendeltem pár apróságot. Pontosan nem tudom az árát de nem volt vészes.

 
>> EgyébTrombozis // Alfa 159 2.4 JTDm // 2021-03-01

Kicseréltem az oldalsó irányjelzőt a kocsi színével megegyezőre (fogjuk rá egyezik :-) ). LED és "fut" a fény elölről hátra. :) Mily' szép megfogalmazás.

Hát és a iciripiciri rövid videó hozzá

>> Tuning és extraricsiradics // Alfa 156 1.9 JTDm 16v // 2021-01-15

Hiányzott a masszázs funkció az ülésekből! :)

 
>> Egyébricsiradics // Alfa 156 1.9 JTDm 16v // 2021-02-08

Sajnos egy autópályán kapott kő után berepedt a szélvédőm. Cserére szorult.
203031 km

 
>> Szervizricsiradics // Alfa 156 1.9 JTDm 16v // 2021-02-17

Első lengőkarok csérére szorultak.
Műszaki vizsga.
Kisebb javítások (első, hátsó helyzetjelzők stb.)
203675 km

 
>> Egyébszlobod95 // Alfa 159 SW 1.9 JTDm 16V // 2021-02-28

Antennatalp illetve szár cserélésre került.
Sokat javult az FM rádió vételminősége, és a hangzás is.
Az előző antennatalp már el volt rohadva kb...

 

A hengerfejbe betettem az illesztő hüvelyeket, mert onnan is szedtem ki. Aztán rájöttem hogy azok a motorba kellenek mert azok tartják a helyén a tömítést amíg felkerül a hengerfej és segítenek a pozícionálásban is. Úgyhogy átkerültek a motorra.
Az indítómotorra felkerült egy plusz vezeték hogy azzal el tudjam indítani és át tudjam forgatni a motort. Az olajnyomás felépüléséig fontos lenne hogy ne induljon el a motor. A hidrotőkéknek is fel kell majd telleni.
Beállítottam az 1-es hengeren a felső holtpontot ami majd a vezérlés felrakásához kell. A dugattyútetőt tartva nagyon jól érezhető a felső holtpont. Alul stimmel is a jelölés.
Felkerült a tömítés. A hozzá adott papíron minden le van írva, azt követtem.
Feltettem a hengerfejet. Egyszerűbb volt mint gondoltam és mivel nincs benne vezérműtengely súlyra is kisebb volt.
Bekerültek az új csavarok és végigmentem a meghúzás menün. Hogy később se jusson eszembe hogy valamit rosszul csináltam videóra vettem az egészet, bármikor visszanézhetem Full HD-ban.
Végül visszaraktam a hidrotőkéket.

A jó időre való tekintettel kinyitottam a garázskaput, így automatikusan kaptam egy munkafelügyelőt aki a kapu előtt ülve/fekve figyelte minden mozdulatomat :-)

54 óra a garázsban, 2.109 fénykép, 24 videó, összesen 10,1 GB