Blog
- tankolások száma: 163 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 93.204 km
- életkor: 1.013 nap
- össz. menetidő: 1.363,01 óra (56,79 nap!)
- átlagsebesség: 68 km/ó
- tankolt üzemanyag: 6.982,59 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,43 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 31,74 Ft/km
- átlagos napi futás: 92,01km/nap
- mozgásban töltött idő: 5,61 %
Pár grafikon:
1. - Jól látni hogy egyre kevesebbet megyünk, a mozgásban töltött idő folyamatosan csökken. Ok: sajna két éve nem voltunk Németországban
2. - Az átlagfogyasztás beállt, hiányoznak a nagy tempójú német autópálya szakaszok.
3. - A fedélzeti kijelző szisztematikusan többet mutat a tényleges fogyasztásnál.
4. - Az átlagsebesség is jól beállt,itt is hiányoznak a nagy tempójú német autópálya szakaszok.
5. - Ha gyorsabban megyek egy tankolás átlagában akkor kevesebbet fogyaszt Júlia. A gyakorlatban ez azt jelenti hogy többet megyünk ilyenkor országúton és nincs városi tötymörgés.










Január elején fedeztem fel hogy bizonyos helyekre "matrica" kell a behajtáshoz.
Ma itt megrendeltem. Szerencsére nem csak franciául ért az oldal :-)
Kitöltöttem, feltöltöttem a forgalmit szkennelve majd kártyával kifizettem 4,51€-t és várom a levelet.
email már jött:
"Hello,
Your transaction has been accepted and registered.
Please find further information related to your purchase below.
Best regards, team Imprimerie Nationale "
meg hogy:
"Madame, Monsieur,
Merci d’avoir effectué une commande de certificat qualité de l’air. Celle-ci est actuellement en cours de traitement.
Elle porte le numéro XXXXXXX. Ce numéro vous permet de suivre l’état d'avancement de votre commande. Nous vous conseillons de le conserver précieusement.
..."
3-as kategóriába sorolták PHuBi-t, úgyhogy a múltkor kép alapján behajthatunk.
A befizetés volt az első kiadás a "2022 NagyTúra" kapcsán.
A minap felkerültek a nyári kerekek.Direkt hagytam ilyen későre,had kopjon a téli is.Csere közbe vettem észre,hogy a jobb külső gumiharangom szakadt.Ment Erhardnak a rendelés,és ma ki is cseréltem.Okulva az elmúlt évek tapasztalatábol rögtön a belsőt is ezen az oldalon.
317000 km
Hátsó ablak fűtés nem működött, az elvezetésnél volt szakadás.
Amin csak a szigetelés is kicsit sérült volt, annak kabelnek a javítása megtörtént,, jobb bal oldalt kb.8 kábel volt érintett.
Jó minőségű kábellel toldottam a sérült részeket, így jó ideig ezekkel nem lesz gond.

Mint most Póló cartásrtól megtudtam, ez is bemutató/teszt autó volt új korában. Úgy látszik én vagyok a Boldizsáros autók felvásárlója... :D Vezetett könyves nem sok tulajos, nem hamvaiból feltaámasztott kifliautó, egész elfogadható állapotú kis gép. A váltója mondjuk cserés, de abból egy felújítottat már be is rendeltem hozzá. Illetve kap egy vásárláskori nagyszervízt. (vezérlés, vízpumpa, hosszbordásszett, termosztát, olajak, fagyálló, szűrők, meg amit még esetleg találok rajta) Remélem hosszútávon elégedettek leszünk vele.
Múlt héten eladtuk Pirkót, pedig nem is hírdettük... Asszony megsiratta az eladást, de talán az utód majd megvígasztalja..
195000 km-nél jött a következő olaj és olajszűrő csere. Most az Orlen Oil Platinum Max Expert olaj mellett döntöttem, mert sokan dícsérik. Emellett kapott az első lökhárító wax védelmet, mert nagyon megtapadnak a bogarak és nehezen volt lemosható.



Sikerült régi áron beszereznem 1 pár DRL-es első lámpapárt, védőfóliával elláttam aztán ma bekerültek helyükre, sokat dob az elején de még lesz 1 kis alakítás:-)
Scudettoba a jelvény kiemelőrészt megcsináltam 1 másikéból kapott 1 kis karbon szövetborítást és ment a helyére.
Alakul.








2
386
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Adok-veszek
- 155
- Virtuális Romeo
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8