Blog
Ma voltam lézeres geometria állitáson ,mivel a multkori váltó cserénél le kellet venni az első futoművet ,meg eléggé kezdett kopni a belső része a gumiknak...igy be lett állitva elöl 4mm, hátul 3mm volt az eltérés.
Az elmúlt napokban alkalomszerűen enyhén "köszörülő" hangok jöttek a bal első fék irányából.Gondoltam-talán nem nagy a probléma és magam is orvosolni tudom.
Így levettem a kereket,hátha látok vmi rendellenességet.
Miután megmozgattam a féknyerget és lett némi rés a betétek és a tárcsa közt találtam egy megüvegesedett rozsdadarabot a tárcs és a belső betét közé szorulva.
Valószínüleg a tárcs belsejéből,vagy pereméről válhatott le és valahogy épp rossz helyre keveredett.
Sürített levegővel szépen kifújattam mindent és láss csodát:a nyiszorgás megszűnt.
................és még csak pénzbe sem került:DD.
Megejtve ezek is a mai napon.Az légszűrőbetét cseréjéhez képest az összes Hitchcock film rajzfilm óvodásoknak....:-)Kifejezetten naponta 4-5 db-ot a tervezőmérnök gyerekkel csináltatnék....Elment vele másfél óra, mire a házat kivettük és 4mp alatt kicseréltem a betétet, majd vissza az egész.Ha már kint volt majdnem minden a LMM is kapott egy kis tisztítást:-)A gázolajszűrő csere 8perc, a pollen szintén 8-10 perc, de komoly artistamutatvány a ki és behelyezése.Maga az olajcsere kifejezett gyerekjáték volt.Ráfért mindegyikre a csere.Szerencsére jó darabig nem kell ezekhez nyúlni.Anyag:24663, m.díj 4K.Km állás:141291.






tuti valami nem jut eszembe...
pollenszűrő kicserélve meg a tötyörészések végén gránátot is kapott is tök tiszta a klíma
a saját oldalamon kicseréltem az ajtó gumiját mert az előző tulaj nagy állat volt és lassan sikerül eltüntetni azt h ott minden szét volt taposva
/fényezés ott vasig letaposva, gumi széttaposva, műa.küszöb eltörve, még a küszöb gumipereme is szét volt taposva.../ na már csak fényezés kaki...
küszöb, csaltam.
kénytelen voltam, hogy a helyén legyen mert kitartott a sok letépésből az előzőekből...
kapott előlre egy-egy anyát a kaszti és az elem közé, h felnyomja...szépen áll
ha valamit kihagytam, majd írom
2011.09.08.átalakításra került a kipufogó rendszer középdob helyett gáz gyorsító ,a hátsódob helyett sportdob került fel ,kellemesen duruzsoló hangja lett a boxer-nek

Benchen működik a Motronic loadbox -al a Megasquirt 3.
Rengeteg mérést és paraméterezést végeztem rajta, melynek eredményeként jelenleg gyújtás és üzemanyag tekintetében tökéletesen másolja a most használt, futó Motornic szoftveremet. (Majd kiderül a motorral mit mutat.)
Az új harness kész fogadni az új vezérlőt, de ML 4.1 -el is kompatibilis marad. (Ha esetleg valami gond lenne, a Motronic a csomagtartóban lesz.)
Az általam hozzá feljesztett kizzoMEGA display modul is szépen teszi dolgát, hasznos lesz, főleg amikor a Tunerstudio nincs kéznél.
A vezérlő tuningjában egy LC1 lesz segítségemre, amely már jó ideje teszi dolgát. (Az LC1 fogja kiszolgálni az MS3 -at is.)
Ha sikerül jól felparaméterezni a vezérlőt, neki lehet állni beépíteni az új Eaton M90 -et.


Műszaki vizsga érvényes 2013. 07. 06.-ig. Előtte jobb első helyzetjelző izzó és refi izzó csere. [Komoly felkészítés! :) ]